GM in de cut! Supps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GM in de cut! Supps?

.....
    Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:15.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Denk zowiezo dat je teveel onder je behoefte zit. Je moet het rustig aanpakken in een cut, je kent je lichaam nog niet en je gaat heel anders trainen. het kan zomaar ineens zijn dat je metabolisme ineens stijgt en dus meer nodig hebt. Dus mijn aanpak zou zijn om per week te kijken wat er gebeurt met je lichaam. Zo kan je het allemaal veel beter instemmen.

Over die bcaa''s ik meende gelezen te hebben dat als je whey al gebruikt bcaa's niet echt nodig zijn. Het voordeel van bcaa's zijn dat ze nog sneller opneembaar zijn dan whey. Dus als jij ochtendcardio gaat doen zou ik lekker bcaa's nemen en gaan cardion.

Met caffeine tablets opletten dat je niet teveel gaat gebruiken, ik merkte dat 600 mg echt mijn max was. en bij 800 mg werd ik misselijk.

Verder wil ik je veel suc6s werken en waarom geloof je niet in negatieve?

Comment

300kcal onder behoefte echt niet zoveel hoor, als het nu 800kcal zouden zijn dan was het inderdaad veel geweest. Het is wel de bedoeling dat mijn metabolisme en vetverbranding op een hoger pitje komt te staan dus ja, ik kijk hey ook wel rustig aan hoor en tot nu toe gaat het prima. Af en toe wel honger maargoed dat is te begrijpen, ook heb ik de eiwitten etc goed verdeeld over de maaltijden. Bcaa's zal ik nog even afwachten dan

Over die cafeïne, ik voelde van 400mg echt niet maar afgelopen keer heb ik 600mg gepakt voor HIIT en ik kon echt blijven doorgaan op de hoogste weerstand trilde dat apparaat bijna uitelkaar

Over die negatieven, ik geloof gewoon niet in de beweging ervan en daarbij zijn ze ook gewoon irritant om uit te voeren. Neem nu bijv bankdrukken; de essentie van bankdrukken ligt bij de beweging van het omhoog drukken (bij elkaar drukken van de pecs) vanuit het dode punt (net boven tepels) niet zozeer in het naar beneden laten zakken.
      Dan zou ik eerder myo/super/drop sets doen, die gebruiken tenminste gewoon normale bewegingen.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

heb weinig op aan te merken wilco. Zal me niet zo bang maken om spier afbraak, dit gebeurt echt niet zo snel als iedereen beweert. 300 onder behoefte zal daar niet eens in de buurt van komen, zelfs al zou je 500 + doen gaat het je nog niet lukken om je lichaam spieren af te laten breken. Factoren zoals krachttraining, constante voeding (6/7 maaltijden), enzovoorts zullen ervoor zorgen dat spier afbraak tegen wordt gehouden.

BCAA'S zitten ook in de eiwit shakes, dus als je ze tegelijk neemt is het zinloos. BCAA'S kun je wel gebruiken voor smorgens op nuchteren maag trainingen, of door de middag als extra aanvulling. Zelf pak ik bijvoorbeeld 2 x op een dag kwark met verder niets erin. Ik vul ze wel aan met 1/2 scoops BCAA poeder. Overtollige zal je toch uitplassen, en het kan echt geen kwaad om het zekere voor het onzekere te nemen.

Vraag me wel af, waarom je al gaat cutten met deze stats. 75 op 10% is niets. Waarom doe je niet een cleanbulk, want je zult nu allemaal riskeren. Cleanbulk zou eerder zijn werk doen om zo rond de zomer paar kilo's extra te hebben.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post

Over die negatieven, ik geloof gewoon niet in de beweging ervan en daarbij zijn ze ook gewoon irritant om uit te voeren. Neem nu bijv bankdrukken; de essentie van bankdrukken ligt bij de beweging van het omhoog drukken (bij elkaar drukken van de pecs) vanuit het dode punt (net boven tepels) niet zozeer in het naar beneden laten zakken.
          Dan zou ik eerder myo/super/drop sets doen, die gebruiken tenminste gewoon normale bewegingen.
          Denk dat je je sterk vergist hoor. Wist je dat in je de negatieve fase de meeste schade maakt? Schade=groei met correcte voeding ofc. je wilt niet alleen je positieve fase vermoeien maar ook de negatieve fase. Maarja dat is mijn mening en ik ben bang dat als je later met een ''bodybuilder'' gaat trainen en hij zal hoogstwaarschijnlijk zeggen langzamer naar beneden dat al die gewichten je vies zullen tegenvallen.

maar nogmaals die negatieven vind ik dat ze evensnel moeten als de positieve fase.

Bodybuilding.com - A Primer On Eccentric Repetitions (a.k.a. Negatives)!

Comment

Plan zit er goed uit, wat is je vet % momenteel ?

Ieder zijn manier van trainen en kijk erop, zelf doe ik ook liever langzame negatieven en explosieve positieven maar als je progressie goed lekker doorgaan op deze manier !

Succes met je cut !

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties! Was net gaan trainen en ging weer hard op de cardio

@hermandad
              Inderdaad spierafbraak maak ik me geen zorgen over, wel zal het er misschien wat slapper uitzien maar dat is wel begrijpelijk.
              Ik weet dat ik nog niet echt veel massa heb, maar ik zit nu op een moment dat ik me gewoon erger aan dat vet op me borst/buik. Trouwens 75kg zal voor mij wel veel zijn, ik heb echt maar een smal frame als ik droog zou staan op 75kg zou dat betekenen dat er ongeveer 15kg droge spiermassa aan zit wat er toch redelijk gespierd uit zal zien. Ik weet dat ik nu wel 1-2 maanden niks kan bouwen, maar daarentegen zal ik wel gewoon een stuk lekkerder in mijn vel zitten en daarna zal cleanbulken met zo'n 350-400 kcal boven onderhoud om dat lage vet% te onderhouden en er gewoon het hele jaar goed bij staan. Dit topic heeft me wel echt geïnspireerd om dit in gang te zetten http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post914131

@talal
              Mooi stukje uitleg, ik zal er toch nog eens keer naar kijken al ben ik nog zo koppig haha

@swekie
              Bedankt, ja ik weet niet precies hoeveel vet% ik heb omdat wanneer ik in buitenlicht sta zie ik er nog best droog uit, je ziet wel een beetje abs, maar dan onder ander lichtinval is er nog geen buikspier te zijn en toch wel een klein buikje Ik gok zelf op 13%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X