goede aankoop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede aankoop?

Heey,

Ik ben vandaag naar de vitaminstore in Utrecht geweest en heb de iq nutrition pure mass en de acp whey protein aangeschaft voor meer spieropbouw/massa.
    Ik ben van plan om de pure mass 2x per dag te gebruiken (s'ochtends en s'avonds) en de whey protein alleen direct naar de training.
    Nu is mijn vraag: Is dit een goede aankoop wat betreft mijn doel?
    En gebruik ik het op de juiste momenten?

Ook zou ik nog willen weten of ik er verstandig aandoe om er creatine bij te kopen? en zo ja welk merk is goed?

Ik hoop dat jullie nog tips hebben en alvast bedankt

gr sjaak

de Iq pure mass is zonde geld! veel suiker weinig resultaat! naar mijn mening zonde geld.
    ik zou daarvoor in de plaats gewoon meer eten. werkt vele male beter.

whey is zowiezo goed voor herstel en kan je prima na trainen nemen.

creatine zou ik nog niet doen eerst wat ervaring opdoen in sportschool kan in mijn ogen geen kwaat.

Comment

Wat zie je als ervaring?
      Ik train nu zoon 8 maanden 5x per week is dat genoeg?
      bedankt iig voor je reactie

Comment

Originally posted by sjaak07 View Post
        Ik train nu zoon 8 maanden 5x per week is dat genoeg?
        nuff said:P

van creatine ga je harder, doordat je in je verbranding (lang verhaal) creatine verbruikt. dit wordt extra aangevuld door creatine uit een potje, waardoor je wat langer, zwaarder en explosiever kunt tillen tijdens je set. dit ga je dus pas nodig hebben wanneer je op een punt zit wat we 'verminderde meeropbrengst' noemen. dit is het punt waarop je met keihard trainen nog maar weinig resultaat behaalt. op dat punt ga je een ander dieet volgen, een ander soort training gebruiken. (enkele bekende varianten zijn 5x5, blood and guts, german volume training, zomaar een paar namen van trainingen die beroemdheden hebben verzonnen.) helpt dit alles niet meer (genoeg), dan ga je kijken naar dingen als creatine. wil je na nog zo'n punt nog verder komen, dan grijp je naar de 'verboden middelen'.

NB: dit is uiteraard een uitleg aan een sporter in de beginnersfase, wat betekent dat dit een globale schets is van hoe je trainingsjaren er uit zullen gaan zijn. dit betekent ook dat deze volgorde niet per definitie vast staat, maar wel gangbaar is om zo uit te leggen.
        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by thijmen1993 View Post
          de Iq pure mass is zonde geld! veel suiker weinig resultaat! naar mijn mening zonde geld.
          ik zou daarvoor in de plaats gewoon meer eten. werkt vele male beter.
          pure mass kan wel in je dieet worden verwerkt als pre work-out. verder prima gezegd, meer eten. 50% KH, 30% vet, 30% vet. (kritische mensen die het hier niet mee eens zijn, wat is jullie mening hier over??)
          "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X