Vraagje swole creatine.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Swole V2 werkte proma bij mij, beter dan SAn V12.
    Normale creatine heeft bij mij nog nooit wat uitgehaald.

Heb wel het idee dat de eerste keer dat ik Swole gebruikte het het meeste effect had. Daarnaast ben ik ook van mening dat je het beter 6 dan 8 weken kan gebruiken omdat de laatste 2 weken bijna geen toegevoegde waarde hadden. Dus gewoon 6 op 6 af. En ik vind de smaak ook beter dan die chemische zooi van SAN.

Comment

Ik had ook goeie resultaten met Swole vind het één van de beste creatine produkten ik heb het samen gebruikt met Nitrous ook van Syntrax en ik kreeg er toch wel een goeie pomp van.
      Mijn supplementen koop ik bijna allemaal bij Bardolino, heeft alle merken in voorraad elke week staan er produkten in de aanbieding bij de "hot deals" de service is fantastisch, ik woon in Belgie en als ik bestel heb ik het meestal 's anderdaags al in huis of max 2 dagen later ,staat ook altijd bij alle produkten een beetje uitleg en als je vragen hebt kun je altijd mailen met Nico Beekmans is de eigenaar je krijgt meestal de dag zelf nog antwoord.
      Bardolino
      Greets

Comment

Zo te horen zit er toch wel veel verschil in creatine, had ik niet verwacht..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

de vroegere swole werkte veel beter heb ook v2 meegebracht
          maar valt verschrikkelijk tegen die no producten werken vind ik persoonlijk veel beter

Comment

Ik heb het uiteindelijk toch maar gehouden op me San V12 en werkt overigens altijd lekker...

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Nov. 11 2004,20:13)]Zo te horen zit er toch wel veel verschil in creatine, had ik niet verwacht..

Grtz..
              Je moet "losse" creatine ok niet gaan verglijken met creatine systemen.

Lijkt op appels en peren vergelijken.
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ben ik dan echt de enige die resultaat met "gewone" creatine haalt  

Grtz 100%
                Alias Homer Simpson ...

Comment

Ik haal er ook goede resultaten mee..
                  Maar blijkbaar kan het beter

grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Nov. 24 2004,17:47)]Ik haal er ook goede resultaten mee..
                    Maar blijkbaar kan het beter

grtz..
                    Idd.

"Gewoon" zonder grote hoeveelheden snelle koolhydraten of alpha-lipoidezuur oid !  

Laatste keer 2 kg overgehouden van de 6 kg. (8 weken)

Ben er vandaag trouwens weer mee begonnen. (om de klap wat op te vangen   ).

Grtz..
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X