eiwitten vs Aminozuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten vs Aminozuren

Beste Bn-ers

Na links en rechts wat informatie ingewonnen te hebben sta ik voor een keuze waar ik graag jullie mening en denkwijze over zou weten.

Ik zoek nog een eiwitbron om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen. Nu zou volgens veel mensen wei-eiwitten de makkelijkste manier zijn. Echter zijn er ook mensen die aansturen op aminozuren na de training (zoals peptopro). Dit zijn schijnbaar voor verteerde eiwitten waar je dus na je training meer profijt uit zou halen ( ook geen e-stoffen en andere middelen toegevoegd).

Wat is jullie mening hierover.

De bedoeling is het te gebruiken bij het ontbijt ( door brinta) en direct na de training.

Bedankt alvast greetz tim

een aantal aminozuren zijn gewoon een kleinere vorm van eiwitten.
    in 1 eiwit zitten meerdere aminozuren.

hier de functie ervan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...minozuren.html
    Calisthenics / Street workout

Comment

@ Ijsblok,

Dus jou conclusie zou zijn: gewone eiwitshakes nemen?
      Of smorgens gewone eiwit shakes en alleen na de training Peptopro?

Alvast thanks voor je reactie ben volop aan het lezen

Comment

Originally posted by hardstylevictim View Post
        @ Ijsblok,

Dus jou conclusie zou zijn: gewone eiwitshakes nemen?
        Of smorgens gewone eiwit shakes en alleen na de training Peptopro?

Alvast thanks voor je reactie ben volop aan het lezen
        ja gewoon eiwitshakes nemen, is goedkoper.

Comment

Dan de isolaat, de whey perfection of de protein isolaat?/

Comment

whey perfection dies super als we het over hetzelfde merk/site hebben haha heb ik altyd al jaren langs heerlijk smaakje en doet zn werk goed amino s zou je eventueel best voor het slapen gaan kunnen nemen als extra
            IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!

God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.

Comment

Dan de isolaat, de whey perfection of de protein isolaat?/
              als je het over B&F hebt wat mij wel lijkt raad ik altijd perfection aan, mooie verhouding en ik ben verliefd op heel veel smaakjes ervan.
              betaalbare prijs en kwaliteit is goed.
              twijfel je over de smaak sample pakket aanvragen krijg je alle smaakjes en kan je kijken wat jou favo is.
              zelf heb ik hier 3 potten staan om afwisseling erin te houden en ik geniet er nog elke dag van.

Comment

@VlonVlon.

Die amino's voor het slapen gaan heb ik die ok nodig als ik dan magere kwark eet? en kan ik die daar mee mengen en is peptopro dan een geschikt middel?

Dank u voor de reacties beiden

Comment

Die eiwitten op alle dagen ook op rustdagen.. En de aminos alleen op trainingsdagen?

Comment

Beste Bn-ers

Na links en rechts wat informatie ingewonnen te hebben sta ik voor een keuze waar ik graag jullie mening en denkwijze over zou weten.

Ik zoek nog een eiwitbron om aan mijn dagelijkse eiwitten te komen. Nu zou volgens veel mensen wei-eiwitten de makkelijkste manier zijn. Echter zijn er ook mensen die aansturen op aminozuren na de training (zoals peptopro). Dit zijn schijnbaar voor verteerde eiwitten waar je dus na je training meer profijt uit zou halen ( ook geen e-stoffen en andere middelen toegevoegd).

Wat is jullie mening hierover.

De bedoeling is het te gebruiken bij het ontbijt ( door brinta) en direct na de training.

Bedankt alvast greetz tim
                    Pepto Pro is een baggerproduct:

http://forum.bodynet.nl/894495-post151.html

http://forum.bodynet.nl/894504-post154.html
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

In de ochtend gewoon je Whey Proteine nemen bij je brinta/havermout, deze kan je ook na je training nemen, Amino's is dan idd ook een optie. Voor het slapen gaan zou ik voor de langzame proti's gaan. Als je toch zuivel in je dieet wilt/hebt is 500gr magere kwark ook mogelijk.
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Hoe zit het dan eigenlijk met isolaat t.o.v. normale whey (concentraat).
                        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X