Swole v2 bij eten?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Swole v2 bij eten?????

Hoi,

Nou heb ik altijd geweten (vraag me aub geen artikel ) dat je creatine op een nuchtere maag moet nemen (s'morgens)omdat het dan veel beter opgenomen wordt wat ik wel een normale beredenering vind.

Ok weet ik dat je je 2e dosis het beste pakt na je training wat ik ook wel normaal vind want dan kan je je lichaam een beetje bekijken als een spons dat voedingstoffen opslorpt...weeral een goede beredenering vind ik.

Ik doe dat dus zo s'morgens en na training.
    Nog één uur later eet ik en drink ik een shake. (tot 2 uur achter training neemt je lichaam beter en sneller stoffen op)

Nu lees ik op mijn swole potje dat ik het MOET pakken met eten???  Hoe zit dat nou...is dat dan zo speciale creatine
    Toch dicreatine met transportsysteem?

grtz wim(meke)

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Trouwens lekker spul.
    Van smaak en effect

grtz
    Denk je sterk.

Comment

Je MOET het niet per se met eten in te nemen hoor.

Ik zou het na de training pakken, en op niet traininsdagen bij een koolhydraatrijke maaltijd. Omdat het al een transportsysteem heeft zal dit nog minder belangrijk zijn.

Lijkt me dan ook dat je het gewoon moet nemen wanneer het je uitkomt.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik weet niet wie de fabrikant is maar je zou hun ook een e-mail kunnen sturen.Doe ik ook wel eens naar m-double you
        Zijn ook altijd snel en duidelijk met hun reacties..

GRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Maar er staat duidelijk op:

Take one level scoop in water twice daily, 8-12 hours apart WITH FOOD.

dus...beetje tegen alle regels in dacht ik.

grtz
          Denk je sterk.

Comment

Gebruiksaanwijzing volgens bodystore.nl:

Aanbevolen gebruik:
            's Ochtends 1 maatschep innemen, en 's avonds 1 maatschep. Op trainingsdagen 1 maatschep direct na de training ipv 's avonds. Neem de 2 doseringen het liefst aan het begin en aan het einde van de dag in, met 6-12 uur er tussen. Neem Swole V.2 het liefst bij de maaltijd in.

Ik vind het eerlijk gezegd ook gek. Het enige dat ik me hier bij kan bedenken is dat het toch extra koolhydraten nodig heeft.

Overigens is het volgens mij een produkt van Syntrax. Je zou eens naar hyn site kunnen zoeken.

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Ik zou het gebrukken zoals ik mijn V12 ook gebruikt..... 1 keertje voor het ochtend eten en 1 keertje voor dat ik gaan trainen.

Greetz

Comment

voor het trainen heeft denk niet zo veel zin want voor dat het dan verwerkt is ben je al lang en breed klaar met trainen

ik zou gewoon dien wat er op de pot staat.
                misschien dat het gewoon anders werk dan normale creatine.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Dec. 02 2004,08:57)]voor het trainen heeft denk niet zo veel zin want voor dat het dan verwerkt is ben je al lang en breed klaar met trainen

ik zou gewoon dien wat er op de pot staat.
                  misschien dat het gewoon anders werk dan normale creatine.
                  Gebruikt het al sinds het begin voor de training....En vind ht na de training helemaal niet lekker. Want moet ook me koolydraden drankie en me eiwit shake na de trainign wegwerken en dan ook nog is creatine erbij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X