Goeie combinatie of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie combinatie of niet?

Beste forum gebruikers!

Ik ben nu 16 jaar oud en ben nu al 2 jaar intensief spieren aan het kweken in de sportschool, ik met nu al een week bezig met creatine monohydraat en capsules van anabolic freak. ik neem 2 capsules voor de trainen en 5gram creatine met 500ml water na de training. kunnen jullie mij vertellen wat het beste is om op welk tijdstip in te nemen??

Alvast bedankt!

kipfilet en rijst

Comment

Ben ik ook deze week mee begonnen vooral rijst

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
        Beste forum gebruikers!

Ik ben nu 16 jaar oud en ben nu al 2 jaar intensief spieren aan het kweken in de sportschool, ik met nu al een week bezig met creatine monohydraat en capsules van anabolic freak. ik neem 2 capsules voor de trainen en 5gram creatine met 500ml water na de training. kunnen jullie mij vertellen wat het beste is om op welk tijdstip in te nemen??

Alvast bedankt!
        Hier heb je een mooie artikel in het nederlands over creatine.
        Eigen Kracht Doelen - Specifieke supplementen

Wat ik zelf doe is 1 uurtje voor het trainen op nuchtere maag neem ik 2,5gram creatine voor kracht en pump. 2,5gram na het trainen voor herstel en massa.

Die capsules van anabolic freak heb ik geen ervaring mee.

Mooie stats voor jou leeftijd en lengte 72kg en 9% vet als dat echt zo is goed bezig

Comment

Oke dankje voor het advies! ik denk dat ik dan voor en na het sporten een schake neem! die stats kloppen trouwens ik heb 2 weken terug testen laten doen. binnen kort nog ff fotos op mijn profiel zetten ;p

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
            Oke dankje voor het advies! ik denk dat ik dan voor en na het sporten een schake neem! die stats kloppen trouwens ik heb 2 weken terug testen laten doen. binnen kort nog ff fotos op mijn profiel zetten ;p
            Ben benieuwd

Comment

hoe heb jij trouwens een profiel foto ingesteld ik krijg dat niet voor elkaar :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X