Aminozuren caps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aminozuren caps

Even een korte vraag, ik heb al de search flink gebruikt maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb deze tabs :

SUPERIOR AMINO 2222 - Combi Toppers! - Aminozuren (alle) - SUPERIOR AMINO 2222 - Body en Fitshop

De planning is om 2 tabs voor en 2 tabs na de training in te nemen, voldoet deze dosering?

Volgens het doseringsadvies op het potje voldoet het. Maar of het voor jou werkt hangt denk ik ook van je overige voeding af
    Eén tablet bevat minder dan een halve gram BCAA's, maar hoe de rest van de overige aminozuren onderling verdeeld zijn kan ik niet terug vinden. Persoonlijk neem ik liever BCAA's of een aminozurenmatrix in poedervorm, alleen al omdat ik tabletten zo ongelooflijk duur vind voor de hoeveelheden die je binnenkrijgt, maar dat kan ook aan mij liggen.

Comment

Originally posted by tjap View Post
      Even een korte vraag, ik heb al de search flink gebruikt maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb deze tabs :

SUPERIOR AMINO 2222 - Combi Toppers! - Aminozuren (alle) - SUPERIOR AMINO 2222 - Body en Fitshop

De planning is om 2 tabs voor en 2 tabs na de training in te nemen, voldoet deze dosering?
      Als je dieet in orde is en je neemt whey dan voegen die BCAAs weinig toe.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Had begrepen dat ze ervoor zorgen voor een betere opname van de eiwitten, leek mij wel relax aangezien ik inderdaad veel eiwitten binnenkrijg en ondermeer door whey. Zijn verschillende meningen over dus? Gelukkig waren ze in de aanbieding haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X