Advies over het innemen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies over het innemen.

Beste forum gebruikers!

Ik ben nu ruim een week bezig creatine enzo maar zou graag wat advies van jullie willen over de manier waarop ik dit nu gebruik.

Voor het sporten: 2 cap. anabolic freak (testo booster) en 2,5 gram creatine monohydraat met 250ml water.

Na het sporten: 2,5 gram creatine met 250ml water.

Ik zou graag hier over wat verbetering van jullie horen als dat nodig is. Alvast bedankt!

Stats.

Gewicht: 73 kilo
    lengte: 1.73
    vet percentage: 9%
    Leeftijd: 16 jaar.
    training's jaren: 2,5 jaar nu ruim een week bezig met nieuw intensief schema!

je bent 16 en 73 kg. dan zou ik eerst eens gaan eten en hard trainen voordat je aan creatine begint. het is echt geen wondermiddeltje
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Trainen en eten heb ik altijd goed gedaan en werd ook snel breder en zwaarder maar laatste tijd ligt het een beetje stil en heb het gevoel dat dit helpt om mij over de grens te trekken?

Comment

stop met het nemen van testo boosters. Dit zijn producten die meestal niet weken. deze doen in jouw situatie hoogstwaarschijnlijk helemaal niets (aangezien een 16 jarige jongen doorgaans wel genoeg eigen testosteron heeft).

scheelt een hoop geld voor een 16 jarige.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
          Trainen en eten heb ik altijd goed gedaan en werd ook snel breder en zwaarder maar laatste tijd ligt het een beetje stil en heb het gevoel dat dit helpt om mij over de grens te trekken?
          als je altijd goed groeit (en traint), en je groei valt na een tijdje stil, dan zal creatine en de meeste andere supplementen je niet verder helpen. je moet dan simpelweg NOG meer eten.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Geld maakt op zich niet veel uit maar ik merk ook weinig van die testo boosters voor mijn gevoel. is dit wel een goede manier van innemen of kan dit verbeterd worden? ik eet trouwens veel witte rijst weg en probeer zo gezond mogelijk te eten.
            Last edited by heyco12345; 20-05-2012, 21:58.

Comment

de rest is wel goed ja.

Qua voeding KUN je heel ver komen met enkel "goed" en "veel" eten.
              Maar hoe weet je hoeveel VEEL is? En hoe weet je Hoeveel jij nodig hebt om maximaal te groeien in spieren?

Dat kunnen de professionals op "gevoel", maar voor de meesten is dit niet weggelegd. De meesten maken toch een soort van schema. Je eet elke dag alles wat op je schema staat.

na een maand kijk je of je goed bent gegroeid. Zijn de resultaten goed? ga je nog een maand door met je schema. Zijn de resultaten niet goed (geen of zeer weinig vooruitgang), voeg je NOG MEER voeding toe. bijvoorbeeld een bakje magere kwark en 50g walnoten. Dan test je het weer een maand, etc etc.

Omdat je voorheen wel goed groeide en nu al een tijdje niet meer, zou je zeggen dat als je bijvoorbeeld voor het slapen nog een bakje kwark en 50g walnoten toevoegt (plus je eet zoveel als je altijd doet), dat je dan weer begint te groeien.
              Last edited by dynobet; 20-05-2012, 22:06.

Comment

Dankjewel voor advies ik heb vandaag veel eten gekocht zoals walnoten kwark en witte rijst ik ga proberen zo veel mogelijk te sporten en zo veel mogelijk te eten (gezond)

Nogmaals bedankt voor je advies en ik hoop dat dit mij gaat helpen!

Comment

Dankjewel voor advies ik heb vandaag veel eten gekocht zoals walnoten kwark en witte rijst ik ga proberen zo veel mogelijk te sporten en zo veel mogelijk te eten (gezond)

Nogmaals bedankt voor je advies en ik hoop dat dit mij gaat helpen!
                  je hoeft niet meer te gaan sporten! hooguit 4x per week.
                  heb je wel een trainingschema?
                  en wat eet je op een dag? (volgens mij veel te weinig)
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik ga proberen zo veel mogelijk te sporten en zo veel mogelijk te eten (gezond)
                    zoveel mogelijk eten zou ik niet doen want dan ben je over een paar maanden ongelovelijk fatsig
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ja maar ik heb het over gezond en goed eten! ik sport nu 3x per week in de sportschool en 1x thuis met halters ik ga gewoon is proberen zo goed mogelijk te eten en wat meer en kijken wat het resultaat is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X