Nootropics

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nootropics

gebruikt iemand van jullie wel een Nootropics? Zoals aniracetam en dergelijke, ik ben al een tijdje aan het testen hiermee en bevalt goed. Ik krijg op mijn werk een stuk meer gedaan en dergelijke (minder lui en meer focus) ook train ik wat langer door zonder dat ik het beu raak

ik heb nu 3 dingen geprobeerd

Piracetam: deed weinig voor mij maar heb het ook maar kort geprobeerd

Sulbutiamine: werkte erg goed werd alert van en kreeg energie maar heb wel fantastisch geslapen (deze gebruik ik veel met trainen)

Aniracetam: werkt voor mij erg goed dagelijks. lekker focus maar toch chill op het werk en minder last van stress. ook kom ik wat blijer thuis kan niet goed uitleggen precies maar wel fijn.

er zijn er nog een paar andere maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

edit dynobet.
    Last edited by dynobet; 31-05-2012, 16:08.

je eerste post op een fitness/bodybuilding forum gaat over een pil om beter te denken!?....
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by andyzg View Post
      gebruikt iemand van jullie wel een Nootropics? Zoals aniracetam en dergelijke, ik ben al een tijdje aan het testen hiermee en bevalt goed. Ik krijg op mijn werk een stuk meer gedaan en dergelijke (minder lui en meer focus) ook train ik wat langer door zonder dat ik het beu raak

ik heb nu 3 dingen geprobeerd

Piracetam: deed weinig voor mij maar heb het ook maar kort geprobeerd

Sulbutiamine: werkte erg goed werd alert van en kreeg energie maar heb wel fantastisch geslapen (deze gebruik ik veel met trainen)

Aniracetam: werkt voor mij erg goed dagelijks. lekker focus maar toch chill op het werk en minder last van stress. ook kom ik wat blijer thuis kan niet goed uitleggen precies maar wel fijn.

er zijn er nog een paar andere maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

edit dynobet.

Zag net een topic langskomen op een gelijkaardig forum als bodynet. Heb het even snel doorlezen, ziet er wel veelbelovend uit als het daadwerkelijk zo werkt.
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

je hebt toch z'n film over een man die z'n pilletje heb en opeens 100% van zijn hersenen gebruikt
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

ja dat is Limitlezz die film. zo is het effect niet hoor haha..

het schijnt ook dat je goed kan combineren en dat de effecten dan versterkt worden, ik ga dat volgende week is testen als ik weer ga bestellen.

Comment

Zelf ibedenone, een bepaalde gabavariant, huperzine A, cafeine. Laatste werkt top. Huperzine heb ik niet kunnen kwantificeren. Ibedenone was duur, ook geen acuut effect, die gabavariant voelde je wel, maae werd niet productiever of sneller. Quercitine, daar ben ik benieuwd naar. Die heeft ook enige research achter zich. Recent heb ik ook de hand gelegd op wat concerta, ben daar ook wel benieuwd naar, ook al is het niet echt een nootroop.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Recent heb ik ook de hand gelegd op wat concerta, ben daar ook wel benieuwd naar, ook al is het niet echt een nootroop.
              Concerta zijn toch gewoon pilletjes voor mensen die ADHD hebben zodat ze rustiger worden, geconcentreerder zijn?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                je eerste post op een fitness/bodybuilding forum gaat over een pil om beter te denken!?....
                Je hebt wel eens van die mensen...

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Concerta zijn toch gewoon pilletjes voor mensen die ADHD hebben zodat ze rustiger worden, geconcentreerder zijn?
                  Is de retard versie in feite van ritalin. En add'ers krijgen het om beter te focussen, adhd'ers om rustiger te worden.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X