Whey PRO XL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey PRO XL

Ik gebruik Whey PRO XL van Interactive Nutrition (advies van mijn trainer), maar ik hoor en verschillende dingen over,
    De ene zegt dat het goed spul is en de andere zegt dat het gevaarlijk spul is (levens gevaarlijk zelfs) van het levensgevaarlijk geloof ik ook weer weinig maar als ik lees dat het de spieropbouw bevordert en het afslank proces kan versnellen. als ik nou stop met het nuttige van dit (niet dat ik het doe) komt dan niet alle vet massa weer terug?

Ik zou nog heel veel op dit forum rondneuzen, want er klopt niks van wat je zegt. Het zijn gewoon eiwitten, dus hoezo levensgevaarlijk? Vetmassa heeft niets met dat product te maken, maar meer met wat je eet ten opzichte van wat je verbruikt.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Ik zou nog heel veel op dit forum rondneuzen, want er klopt niks van wat je zegt. Het zijn gewoon eiwitten, dus hoezo levensgevaarlijk? Vetmassa heeft niets met dat product te maken, maar meer met wat je eet ten opzichte van wat je verbruikt.
      Dat het levensgevaarlijk is heb ik niet gezegt maar mijn fisio, en volgens mijn ex- trainer kon het geen kwaad dus wie moet ik nou geloven? en ik gebruik het op dagen dat ik kracht trainingen doe 500ml melk op 2 afgestreken sherry glaasjes en op dagen dat ik cardio doe gebruik ik 250ml melk op 1 afgestreken sherry glaasje

Comment

Originally posted by rowanb8 View Post
        Dat het levensgevaarlijk is heb ik niet gezegt maar mijn fisio, en volgens mijn ex- trainer kon het geen kwaad dus wie moet ik nou geloven? en ik gebruik het op dagen dat ik kracht trainingen doe 500ml melk op 2 afgestreken sherry glaasjes en op dagen dat ik cardio doe gebruik ik 250ml melk op 1 afgestreken sherry glaasje
        Het is gewoon een whey. net als alle andere soorten whey. Het zijn dus gewoon eiwitten net als je die kan vinden in melk, kaas, vlees en dergelijke (whey is meestal een restproduct van kaasproductie).

Jouw fysio kan dus beter bij zijn leest blijven, want van voeding en supplementen heeft hij blijkbaar weinig verstand.

Als je verder whey wil nemen, kan dat absoluut geen kwaad. Als je er toch mee wil stoppen, kan dat ook absoluut geen kwaad. Zorg wel dat je de eiwitten die je hierdoor minder binnenkrijgt via andere voeding binnenkrijgt. Eet in de plaats bijvoorbeeld een bakje magere naturel kwark (ipv een shake met melk. ook op cardio dagen kun je die hele bak kwark nemen).
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

levensgevaarlijk
          Jup, levensgevaarlijk! Alhoewel, het is eigenlijk de pot die levensgevaarlijk is. Moet je voorstellen wat er gebeurt als je die inslinkt!!

Comment

Ik gebruik Whey PRO XL van Interactive Nutrition (advies van mijn trainer), maar ik hoor en verschillende dingen over,
            De ene zegt dat het goed spul is en de andere zegt dat het gevaarlijk spul is (levens gevaarlijk zelfs) van het levensgevaarlijk geloof ik ook weer weinig maar als ik lees dat het de spieropbouw bevordert en het afslank proces kan versnellen. als ik nou stop met het nuttige van dit (niet dat ik het doe) komt dan niet alle vet massa weer terug?
            Met alle respect, maar het klinkt alsof je geen flauw idee hebt wat je aan het nemen bent. Doe eerst eens research over het product dat je wil nemen "alvorens" het te nemen, zeker als ze je zeggen dat het levensgevaarlijk zou zijn.

Bon, met dit product heb ik zelf geen ervaring, maar "whey" zijn gewoon snelverterende eiwitten die je vooral best pakt na je training. Zijn gewoon eiwitten om spieropbouw te bevorderen. Heeft niets met vetverbranding te maken (voor zover ik weet)

Sommige mensen zijn van mening dat er rommel in supplementen zit, omwille van de luchtige controle op deze producten. Sommige mensen kunnen er "allergisch" op reageren en krijgen buikpijn of diarree en dergelijke. Maar levensgevaarlijk?! Ik denk dat je fisio het op anabolic steroids heeft, en zelfs dan: levensgevaarlijk?! Er zijn namelijk massas mensen die het verschil niet kennen tussen supplementen en hormonen/doping

greetz
            Last edited by mega_stihl; 02-06-2012, 11:36.

Comment

Je lichaam heeft een constante inname van eiwitten nodig om je spiermassa te herstellen/op te bouwen. Daarom dat voeding enorm belangrijk is bij krachtsporters. Supplementen zoals "whey protein" zijn daarom enorm in trek. Maar weet goed dat je een "constante" stroom van eiwitten nodig hebt. Een whey shake na training is goed, maar niet voldoende om te zeggen dat je de rest van de dag rommel kan eten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X