wanneer mag je eten na het benutten van wheyshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer mag je eten na het benutten van wheyshake

hallo allemaal,

wanneer mag je na het benutten van een whey shake(isolaat) na het trainen weer eten/drinken?
    dus hoe lang duurt het totdat een whey isolaat shake opgenomen is?
    tuurlijk kan je direct na het benutten van shakes eten maar ik wil dat het zo snel mogelijk opgenomen wordt.

mvg,
    rotop

Dat is 30 min /1 uur na je shake !

Comment

doe ik meestal 45min na mijn training, dan is whey volledig opgenomen

Comment

wachten

ja wacht zeker een uur dat weet je zeker dat het goed is

Comment

en hoe lang duurt het als je 28gram isolaat shake mengt met 200ml melk in plaats van water? hoe lang doet het erover om opgenomen te worden zodat je kan beginnen met normaal voedsel na je training?

Comment

Originally posted by rotop View Post
            en hoe lang duurt het als je 28gram isolaat shake mengt met 200ml melk in plaats van water? hoe lang doet het erover om opgenomen te worden zodat je kan beginnen met normaal voedsel na je training?
            Melk of water maakt elkaar niet heel veel uit blijkt uit sommige studie's.
            Als je 20 gram voor en 20 gram na je training neemt (isolaat) dan zit je altijd goed.

Ik neem zelf 30 gram voor de training omdat ik 30 min na mijn training avondeten heb.

Ik zal even een mooie post zoeken van big cat geloof ik, van een hele tijd geleden.....
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

spieren vragen pas eiwit paar uur na training? - DutchBodybuilding.com forum

Kijk hier maar eens.....
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                Melk of water maakt elkaar niet heel veel uit blijkt uit sommige studie's.
                Als je 20 gram voor en 20 gram na je training neemt (isolaat) dan zit je altijd goed.

Ik neem zelf 30 gram voor de training omdat ik 30 min na mijn training avondeten heb.

Ik zal even een mooie post zoeken van big cat geloof ik, van een hele tijd geleden.....
                oh oke bedankt ik vind isolaat shakes met water niet echt lekker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X