Jack3d werkt niet, wat te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja ik heb een uur van te voren niks gegeten, merkte er nog steeds niks van en aan het einde van de training van een uur kon ik wel een paard op zo honger.
    Ik heb wel nr.1 van bodyenfitshop gebruikt en daar merkte ik wel beetje pomp.
    Heb ook een tijdje post workout Magnificent gebruikt van bodyenfitshop en die pompte me na
    de training wel lang op maar viel opzich wel mee.
    Iemand een suggestie voor wat ik anders moet gaan proberen...?

joo

Comment

Originally posted by dobberbull View Post

joo
      Probeer eens een hele dag te vasten en neem een half uur voordat je gaat trainen 2 scheppen Jack3d en een kop sterke zwarte koffie.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Ik neem af en toe van die dingen, meer om te testen voordat ik weet of het echt werkt, maar je energie en pomp haal je uit je voeding, te leeg en Jack3d innemen gaat niet samen, dan train je op de werking van de stimulanten en niet op je natuurlijke mindset en je voeding.
        KH is je energie en je hersenen zorgen voor het dood of de gladiolen effect.
        Neem anders Arginine je krijgt er een pomp van maar je word niet gejaagd door allerlei stimulanten die je helemaal niet nodig hebt.
        Tis niet voor niks dat Jack3d verboden gaat worden.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Ik neem af en toe van die dingen, meer om te testen voordat ik weet of het echt werkt, maar je energie en pomp haal je uit je voeding, te leeg en Jack3d innemen gaat niet samen, dan train je op de werking van de stimulanten en niet op je natuurlijke mindset en je voeding.
          Neem anders Arginine je krijgt er een pomp van maar je word niet gejaagd door allerlei stimulanten die je helemaal niet nodig hebt.
          Verboden worden van waar haal je die informatie?

Comment

en ook al mocht je gelijk hebben, hoe lang proberen van die linkse wereldverbeteraars de zoetstoffen uit cola te verbieden?
            BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Me mindset is top, train hard en eet goed. Is arginine dan het beste supplement om de groei dan te versnellen?

Comment

Nee, je kan creatine monohydraat nemen, in het geval dat je dat nog niet gebruikt...

Comment

Originally posted by Catty View Post
                  en ook al mocht je gelijk hebben, hoe lang proberen van die linkse wereldverbeteraars de zoetstoffen uit cola te verbieden?
                  Ja dat is ook weer zo he?Naja dan zal ik het vast wel mis hebben afwachten dan maar.

Comment

Me mindset is top, train hard en eet goed. Is arginine dan het beste supplement om de groei dan te versnellen?
                    Oh je nam Jack3d voor de groei?Jack3d is niet voor de groei tis gewoon een sup met veel stimulanten, meer niet, groeien doe je door hard trainen en goed eten, nou blijkbaar is dat helemaal top, mindset is ook top dus die Jack3d heb je dan ook niet meer nodig

Comment

Originally posted by Catty View Post
                      Denkt niet het product zelf maar dmaa zelf.
                      Je kan 5 klontjes suiker nemen en het blijft veilig alleen het misbruik daar van kan leiden tot gezondheid problemen en als je meer dan een pil dmaa slikt kan het al fout gaan.

Comment

ja ik heb een uur van te voren niks gegeten, merkte er nog steeds niks van en aan het einde van de training van een uur kon ik wel een paard op zo honger.
                        Ik heb wel nr.1 van bodyenfitshop gebruikt en daar merkte ik wel beetje pomp.
                        Heb ook een tijdje post workout Magnificent gebruikt van bodyenfitshop en die pompte me na
                        de training wel lang op maar viel opzich wel mee.

joo
                        Het feit dat Jack3d bij jou niet werkt kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan je creatine non-responder zijn of ongevoelig voor caffeïne en/of Geranium Extract (1,3 Dimethylamylamine). Aangezien veel pre-workouts hier gebruik van maken wordt de spoeling wat dat betreft dun. Toch zijn er opties. Speciaal voor mensen voor wie bovenstaande ingrediënten niet werken heeft BSN Hyper Fx gemaakt.

BSN Hyper Fx is geranium en creatine-vrij. In plaats daarvan maakt BSN Hyper
                        Fx gebruik van onder andere synephrine en taurine. Hoewel de werking van een pwo voor een specifiek individu natuurlijk nooit is vast te stellen kan op basis van de verschillen in ingrediënten worden verwacht dat dit product voor jou wel werkt.

Ik wil de proef op de som wel nemen.. Als hij niet werkt, mag je hem retour sturen en krijg jij je geld terug. Stuur me een pm dan kunnen we het regelen.
                        Supplementendeal.nl

Comment

Heel erg aardig dat je mij deze aanbieding doet maar tot mijn verbazing heb ik vandaag na de 3de keer jacked te gebruiken er eindelijk wat van gemerkt. Ik was scherper en bleef maar doortrainen, net iets meer dan normaal.
                          Wat is volgens jullie de beste post-workout trouwens?

Comment

Ben niet zo'n hele grote fan van kant en klare post-workout producten. Het zelf samenstellen van een post-workout shake heeft mijn voorkeur. De basis hiervan zijn goede whey (isolaat) eiwitten, welke naar behoefte kunnen worden aangevuld met creatine, koolhydraten, dextrose, (bcaa)aminozuren etc, etc

De samenstelling van een post-workout shake is afhankelijk van de doelen die je stelt en je overige voeding. Zorg iig dat je goede whey (isolaat) eiwitten in huis hebt en stel de rest zelf samen afhankelijk van je doelen.
                            Supplementendeal.nl

Comment

Als het niet werkt dan lijkt me het antwoord heel eenvoudig.. het niet meer gebruiken
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Niets van bekend...
                                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X