Jack3d werkt niet, wat te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
    Niets van bekend...
    Jack3d als naam niet, de samenstelling wel.
    Misschien moet je dat nog eens navragen hoe dat zit
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

je wordt er leip van omdat er 1.3 dimethalyne inzit of te wel geranium wortel, legale broertje van speed en andere amfetamine, google maar eens op
      "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

en dat geranium komt zover ik weet op de verboden middelen lijst, maar kan het ook weereens mis hebben hoor

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          en dat geranium komt zover ik weet op de verboden middelen lijst, maar kan het ook weereens mis hebben hoor
          het was in de EU al geminimaliseerd in dosering, gaat ws net als destijds de stacker en efedra als werkzame stof. De dosis moet eerst omlaag en daarna trekken ze helemaal de stekker eruit omdat mensen dan rustig weer hun inname verdubbelen.

Denk dat je gelijk hebt, het verbod is al eerder ter sprake geweest hier en daar.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            het was in de EU al geminimaliseerd in dosering, gaat ws net als destijds de stacker en efedra als werkzame stof. De dosis moet eerst omlaag en daarna trekken ze helemaal de stekker eruit omdat mensen dan rustig weer hun inname verdubbelen.

Denk dat je gelijk hebt, het verbod is al eerder ter sprake geweest hier en daar.
            Zover ik heb vernomen gaat het er zelfs in de VS uit, 1rm word ook veranderd heb ik gehoord, niet dat ik er wakker van lig, want vind het gebruik van die dingen zowiezo onnodig, als je goed eet en je neemt 5000mg Arginine met een bakkie koffie hebbie een gruwelijke pomp

Comment

Vaak is men in de VS strenger dan in Europa met dat soort dingen. De VS zet de toon en Europa volgt braaf. Vooral Nederland is het schoothondje van de VS.

Aan de ene kant is het natuurlijk weer gewoon betutteling, maar aan de andere kant is het grappig om te zien hoe een grote groep PWO fanatici reageren op dit nieuws. Die denken dat zij niet meer behoorlijk kunnen trainen zonder dat goedje.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Zover ik heb vernomen gaat het er zelfs in de VS uit, 1rm word ook veranderd heb ik gehoord, niet dat ik er wakker van lig, want vind het gebruik van die dingen zowiezo onnodig, als je goed eet en je neemt 5000mg Arginine met een bakkie koffie hebbie een gruwelijke pomp
                Meer heb je ook idd niet nodig. Als je geen drive hebt blijf je lekker thuis.... als je doelen hebt die je wil nastreven dan ga je sowieso gemotiveerd aan de slag, dan is dat spul niet nodig.

Er zal vast wel weer iets nieuws gevonden worden in de VS...... kleine bewerking en het is een ander product en mag het weer.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Vaak is men in de VS strenger dan in Europa met dat soort dingen. De VS zet de toon en Europa volgt braaf. Vooral Nederland is het schoothondje van de VS.

Aan de ene kant is het natuurlijk weer gewoon betutteling, maar aan de andere kant is het grappig om te zien hoe een grote groep PWO fanatici reageren op dit nieuws. Die denken dat zij niet meer behoorlijk kunnen trainen zonder dat goedje.
                  Nou zijn de pwo-tjes die ik heb genomen in de VS toch veel sterker, van de amerikaanse 1rm ging ik trippen in Gold's en die in Nederland niet, ik ben er geen voorstander van maar ik test ze vaak uit voordat ik ze ga verkopen vandaar dat ik die zooi soms neem.

Ja klopt, ik liet het hier even in de groep vallen van de pwo-fans en ze weten van ellende niet hoe ze moeten trainen, want er zijn types bij die de 4-voudige dosering nemen, het is dus wel echt verslavend en dan kan ik best begrijpen dat ze er wat strenger op worden.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Meer heb je ook idd niet nodig. Als je geen drive hebt blijf je lekker thuis.... als je doelen hebt die je wil nastreven dan ga je sowieso gemotiveerd aan de slag, dan is dat spul niet nodig.

Er zal vast wel weer iets nieuws gevonden worden in de VS...... kleine bewerking en het is een ander product en mag het weer.
                    Precies!Als je je drive moet vinden via een poedertje heb je niks in de gym te zoeken, het zit in je bloed dat je wil....nee moet beuken, je moet willen trainen en niet een poedertje nemen omdat je geen zin hebt, ergste is nog dat ze vaak dan om 1 uur hebben gegeten en om 6 uur komen trainen, vinden ze het raar dat ze een beetje gaan draaien in de zaal :S

En idd, ze zijn ze vast alweer aan het veranderen, die sups leveren teveel geld op

Comment

jack3d sloopt heel je kop als je er gevoelig voor bent
                      koop eens dexaprine of zo, is een fatburner maar heeft zelfde effect als jack3d (ongeveer)
                      als je er niet heeel erg gevoelig bent zoals ik ga je een lekker euforisch gevoel van krijgen, zo niet, succes met je bad trip lol

Comment

Precies!Als je je drive moet vinden via een poedertje heb je niks in de gym te zoeken, het zit in je bloed dat je wil....nee moet beuken, je moet willen trainen en niet een poedertje nemen omdat je geen zin hebt, ergste is nog dat ze vaak dan om 1 uur hebben gegeten en om 6 uur komen trainen, vinden ze het raar dat ze een beetje gaan draaien in de zaal :S

En idd, ze zijn ze vast alweer aan het veranderen, die sups leveren teveel geld op
                        Heb je helemaal gelijk in, maar vind op zich dat het in de cut wel eens kan helpen. Als je lager in carbs zit en je dan toch dat extra zetje wil.
                        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                          Heb je helemaal gelijk in, maar vind op zich dat het in de cut wel eens kan helpen. Als je lager in carbs zit en je dan toch dat extra zetje wil.
                          Ja en nee, het blijven stimulanten en juist in de cut moet je goed naar je lijf luisteren, velen maken de fout door teveel te doen in de cut, omdat ze geloven dat je nog meer moet doen, minder eten en meer doen werkt niet, dan is het zaak om de carbs die je neemt beter te verdelen zodat je optimaal kan trainen, hierbij speculeer ik wel een beetje dat je je carbs dan niet goed verdeeld
                          Ik neem dan liever Arginine en hooguit een bak koffie of een halve tab caffeine als ik geen trek heb in een dubbele bak
                          Al begrijp ik dat een goeie PreWO je op dat moment veel energie lijkt te geven, is het toch verstandiger om je niet blind op de werking te staren.

Comment

Bij het Kruidvat hebben ze multi energie boost. Dat is in feite een multivitamine, maar er zit naast de vitamines een beetje caffeïne á 100mg, guarana extract 10%/500mg en taurine 400mg. Kost een euro of 5 dacht ik en zal ook gewoon net dat beetje extra geven, plus de nodige vitamines.

Maar ik sluit me bij Robbie aan, je hebt het in feite niet nodig.

Als je wat slapjes bent door te weinig KH, dan eetje dus te weinig KH of verkeerd verdeeld over de dag.
                            Het is vaak beter om 3x50 gram te nemen dan 1x 150 gram. Dan verdeel je je energie aanvoer beter.

Comment

http://www.drugs-forum.com/forum/sho...thylhexanamine
                              "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Ja en nee, het blijven stimulanten en juist in de cut moet je goed naar je lijf luisteren, velen maken de fout door teveel te doen in de cut, omdat ze geloven dat je nog meer moet doen, minder eten en meer doen werkt niet, dan is het zaak om de carbs die je neemt beter te verdelen zodat je optimaal kan trainen, hierbij speculeer ik wel een beetje dat je je carbs dan niet goed verdeeld
                                Ik neem dan liever Arginine en hooguit een bak koffie of een halve tab caffeine als ik geen trek heb in een dubbele bak
                                Al begrijp ik dat een goeie PreWO je op dat moment veel energie lijkt te geven, is het toch verstandiger om je niet blind op de werking te staren.
                                Dit is iets wat echt te vaak fout wordt gedaan tijdens het cutten.
                                Een 100-200mg caffeine + 500-1000mg L-tyrosine een uurtje voor je workout is dan ruim voldoende voor extra energie.

Tevens kan het helpen als je zeer laag in carbs zit, om een glaasje jus een half uurtje voor je training te nemen. vult dan direct je lever glycogeen en je bloedsuiker spiegel aan. dat scheelt enorm qua energie tijdens je training.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X