Originally posted by Deeveehaa
View Post
The Ugly Truth About Casein Protein
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View Postconclusie : beste is een flink glas verse melk drinken.
bevat meer als dubbel zoveel eiwitten bij gelijk aantal kcal.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostJa hallo.... Jij hebt me laatst nog casseine aanbevolen. Zeg je nu dat er niks boven een glas melk gaat. Zit ik met die pot....
Begrijp me niet verkeerd; ik vind het goed als iemand voor dingen open staat. Te koppig is ook echt niet goed. Maar Marnop maakt er wel eens een mooie show van
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostDat is Marnop En als er straks iemand in het topic komt die zegt dat je het beste vogelpoep kan eten, dan post Marnop dat vast ook er achteraan
Begrijp me niet verkeerd; ik vind het goed als iemand voor dingen open staat. Te koppig is ook echt niet goed. Maar Marnop maakt er wel eens een mooie show vanTrain hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostJezus zeg, jij zoekt ook iedere kans om Marnop te pakken he? Niet dat die baas zichzelf niet kan verdedigen, maar het is opvallend. Voor iedereen, incl Marnop, is dit best een eye opener, dus ieder ander had casseine kunnen aanraden. Nu leren we dus dat je iets beter moet kijken naar welke casseine je neemt. Marnop geeft ook eerlijk toe dat hij fout zat toch?"Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Originally posted by Toph View PostJezus zeg, jij zoekt ook iedere kans om Marnop te pakken he? Niet dat die baas zichzelf niet kan verdedigen, maar het is opvallend. Voor iedereen, incl Marnop, is dit best een eye opener, dus ieder ander had casseine kunnen aanraden. Nu leren we dus dat je iets beter moet kijken naar welke casseine je neemt. Marnop geeft ook eerlijk toe dat hij fout zat toch?
Comment
-
Hmmz, heb ik net weer een nieuwe pot Micellar Casein van powersupplements binnen en blijkt een potje kwark superieur te zijn?
Als ik de powersupplements mag geloven: "Deze Micellar Casein is een hoogwaardige eiwit-isolaat die uit melk is verkregen door middel van een niet-denaturerend proces. De natuurlijke vorm van de melkeiwitten is daardoor behouden"
Lastiggg..
Comment
-
Originally posted by timberman View PostHmmz, heb ik net weer een nieuwe pot Micellar Casein van powersupplements binnen en blijkt een potje kwark superieur te zijn?
Als ik de powersupplements mag geloven: "Deze Micellar Casein is een hoogwaardige eiwit-isolaat die uit melk is verkregen door middel van een niet-denaturerend proces. De natuurlijke vorm van de melkeiwitten is daardoor behouden"
Lastiggg..“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment