vitaminepil in blender

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vitaminepil in blender

Hoi,

Ik had een klein vraagje, het is makkelijk om je vitaminepil wat te kleineren en gewoon met bijvoorbeeld wat fruit of wat melk of wat je wilt de pil erbij te gooien in je blender ff aanzetten en klaar.

Is dit evengoed als gewoon doorslikken? Nu zie ik er totaal geen probleem in want je krijgt het evengoed binnen maar als iemand enig advies heeft voor me dat je het beter toch door kan slikken i.p.v. in de blender gooien graag.

Waar slaat dit nou weer op.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Nope, gaan vitaminen verloren voor ze opgenomen kunnen worden.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Jou reactie bedoel je? wat een kneusje ben jij reageer dan gewoon niet

@Teddek thnx voortaan weer gewoon slikken dus

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Ik vind het ook best een goede vraag. Ik slik soms zo'n 5 pillen op een avond. Heb ik soms wel wat moeite mee om het allemaal weg te krijgen.

Mijn amino's heb ik vermaald tot een soort poeder. Blijft smerig, maar iig hoef je niet van die joekels van pillen naar binnen te werken.

Overigens @Teddek: ik betwijfel of er vitamines verloren gaan. Waarom zou het?
          "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by sixpackabs View Post

nounou kneusje, hij verbaasde zich over je vraag, ps hij was niet de enige..

Comment

Originally posted by sixpackabs View Post

Zo`n achterlijke vraag stellen en dan iemand anders voor een kneusje uitmaken....

Stel je niet zo aan en vreet die pillen gewoon op.

Comment

Ik vond het ook een achterlijke vraag, for what it's worth...
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik zou die vitaminepil kleineren door heel hard tegen hem te roepen dat hij niets waard is en dat hij nooit vitamineD gaat worden en dus altijd vitamineC zal blijven. Verder is het soms handig om woorden te gebruiken als "waardeloos", "loser", "nietsnut", "kansloos" etc te gebruiken. En dan kijken of hij nog zo'n attitude durft te hebben!
                  Train hard or go hormone

Comment

Misschien omdat sommige pillen nogal best groot zijn en op eten niet mogelijk is vanwege de smaak? Al kon je het gewoon met wat erbij in de blender gooien was het toch uniek, tevens houden niet alle mensen van pillen slikken en dat elke dag maar weer.. maar ik zal ze door 4e breken en achterover gooien.

Al was de vraag zo achterlijk waarom dan nog achterlijker reageren zeg gewoon Nee of houd je mond -.-

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Ik zou die vitaminepil kleineren door heel hard tegen hem te roepen dat hij niets waard is en dat hij nooit vitamineD gaat worden en dus altijd vitamineC zal blijven. Verder is het soms handig om woorden te gebruiken als "waardeloos", "loser", "nietsnut", "kansloos" etc te gebruiken. En dan kijken of hij nog zo'n attitude durft te hebben!
                      handige tip van een 12jarige, zal het is proberen!

Comment

iemand vroeg zich af waar dit op sloeg, jij noemde hem meteen kneusje, de pot verwijt dus de ketel dat hij zwart ziet.
                        volgens mij maar ik weet het niet mag je pillen ook niet breken etc. er zit een laagje omheen om te zorgen dat de pil in je maag komt ofzo, anders ben je de helft al kwijt voordat het in je maag zit, of zoiets.

Comment

Waarom gebruik je dan bijvoorbeeld geen supradyn bruistabletten?
                          Purist
                          Verzuren zonder kuren
                          ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                            Waarom gebruik je dan bijvoorbeeld geen supradyn bruistabletten?
                            beste antwoord tot nu toe

mijn kinderen nemen vitamine winegums of vitamine kauwtabletten, heb je hele leuke van spongebob of cars

Comment

Hoe zo wil ze ze kleiner maken heb je moeite om ze in je reet te duwe?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X