vitaminepil in blender

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bro je weet dat je Michelle bent geef nou maar toe
    in eindje grammah kom je niet weg als je een Michelle bent
    misschien moet je ff een Mitch of een Bronatan worden
    + gelieve zonder kleding
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
      Bro je weet dat je Michelle bent geef nou maar toe
      in eindje grammah kom je niet weg als je een Michelle bent
      misschien moet je ff een Mitch of een Bronatan worden
      + gelieve zonder kleding
      jij bent ook goed naar de kanker

Comment

Originally posted by sixpackabs View Post
        nah hijs zelfs met een kuurtje niet meer te redden
        Waarom neem jij een avatar van iemand anders dan, jij spiermonster, jij?
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Jammer dat de kruidvat morgen dicht is zal maandag gelijk even langs en vragen voor bruistabletten, met smaakjes
          Nee hoor, hier is 'ie morgen gewoon open. Hé gelijk spijkers met koppen slaan......toch weer een dagje minder zo'n "grote" pil te slikken

Comment

Als je een gebruiksaanwijzing nodig hebt om een pil door te slikken heb je ongeveer het IQ van een aardappel

Comment

hou jij je kk bek nou maar en ga een lichaam kweken snotneus hahahahahhahaha je fotos zijn echt super grappig mini armpjes van je
              dit is al de zoveelste reactie waar je asociaal reageert. Weet je wat pas echt grappig is? dat jij over een paar minuten een perma ban te pakken hebt, en dit topic gesloten wordt.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                Nee hoor, hier is 'ie morgen gewoon open. Hé gelijk spijkers met koppen slaan......toch weer een dagje minder zo'n "grote" pil te slikken
                Kun jij hem niet helpen met z'n pillencomplex, jij bent toch goed met huilende kindjes?

Comment

Hehe, eind aan deze onzin die niets met bodynet te maken heeft.

Snel Dyno.....
                  "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    dit is al de zoveelste reactie waar je asociaal reageert. Weet je wat pas echt grappig is? dat jij over een paar minuten een perma ban te pakken hebt, en dit topic gesloten wordt.
                    Ja heel grappig, ik ga stuk hierr hahahaha over een paar minuten al ?

MENSEN MENSENN NOG EEN PAAR REACTES VOOR DE EERSTE PLAATS!!! GO GO GO GO GO GOOO!!!!!!!!

Comment

• Originally posted by sixpackabs View Post
                      Gaan we dreigen jochiee je kk moeder slikt elke dag me zaad volgende keer dwing ik jou om me lul af te zuigen mag jij slikken hoerekind
                      Dit was de post die de doorslag gaf. end of story.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Komop jongens...100 posts in een topic dat verder nergens over gaat.
                        Sluiten die hap.

TS niet ouwenelen verder, slik je tabs en klaar. Zo groot is een vitamine pil niet, tenzij je het over een bruistablet hebt...... als je ze in de blender wil gooien, ga je gang, de vitamines werken dan ook nog gewoon.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Jij bent een aardappel doei

Comment

• Originally posted by emilio75 View Post
                            Kun jij hem niet helpen met z'n pillencomplex, jij bent toch goed met huilende kindjes?
                            Hij valt net niet meer in mijn doelgroep en je weet het ik ben allergisch voor kinderen......nee dank je moet ik nog meer pillen gaan slikken!

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                              als je ze in de blender wil gooien, ga je gang, de vitamines werken dan ook nog gewoon.
                              thnx eindelijk een antwoord op me vraag.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                                Dit was de post die de doorslag gaf. end of story.
                                waarom die?:S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X