BCAAs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAAs

Ik had een vraag over de BCAAs. Zelf ben ik 20 jaar en weeg ik rond de 70 kg en ben al 4 maanden intensief aan het fitnessen, 4 keer per week. En heb een voedingsschema. Vandaag had ik het toevallig over de BCAAs met een fitness instructeur, want ik was BCAAs al 2 weken aan het gebruiken, voor het trainen een half uur 2 pillen en direct erna. Maar mijn vraag is, zal ik hiermee doorgaan of niet? De fitnessinstructeur zei namelijk dat het nemen van BCAAs zou kunnen resulteren in een verminderde weerstand. Dus wat denken jullie hiervan? En wat zijn jullie ervaringen met BCAAs?

BCAA`s zitten gewoon in eiwitrijke voeding, dus normaal gesproken krijg je die al binnen. De meningen over het gebruik van BCAA`s zijn nogal verdeeld.
    Fitness instucteurs die over het immuunsysteem gaan praten..........

Of BCAA`s als extra supplement nuttig is betwijfel ik. Kwaad kan het eigenlijk ook niet.

Comment

Ik zie niet in waarom BCAA's zouden leiden tot een verslechtering van je immuunsysteem.
      Train hard or go hormone

Comment

Wat er schijnt te gebeuren is dat de aminozuren die je binnen krijgt witte bloedlichaampjes kunnen absorberen, waardoor je afweersysteem zwakker wordt.

Comment

Originally posted by swagger2011 View Post
          Wat er schijnt te gebeuren is dat de aminozuren die je binnen krijgt witte bloedlichaampjes kunnen absorberen, waardoor je afweersysteem zwakker wordt.
          Natuurlijk niet. amino's zijn allemaal hetzelfde, het enige dat anders is is het koolstofskelet.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Geloof mij maar dat dit onzin is. BCAAs zijn gewoon amminozuurketens (wat martin eigenlijk ook al zegt),verder niets.

Comment

Oke dan weet ik dat ook! Weten jullie misschien wat de beste manier is om grotere armen te krijgen?

Comment

zwaar trainen en goed eten, that's all.

Comment

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

BCAA's zijn nuttig in een wedstrijddieet wanneer je alles precies wilt gaan afstemmen, als je dat niet doet heeft het geen nut en krijg je genoeg binnen via je voeding of eiwitshakes binnen, bespaar je geld en koop er iets voor wat waarde heeft, een retro pacman game bijv
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

BCAA's alleen diep in de cut anderes nooit.. en is niet slecht voor je tenzij je 90% van je eiwitten uit bcaa's haalt

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        BCAA's alleen diep in de cut anderes nooit.. en is niet slecht voor je tenzij je 90% van je eiwitten uit bcaa's haalt
                        de meesten weten niet wat cutten is of hoe het moet en zeker niet een diepe cut.

Comment

Een diepe cut Martin???
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

BCAA's moeten diep in de cut.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Een diepe cut Martin???
                              heel erg diep...bijna 20 centimeter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse