bulken welke suppelementen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulken welke suppelementen ?

hallo

ik ga van de week weer bulken,
    welke suppelementen kan ik hiebij het beste gebruiken ?

Een voedingschema heb ik al

alvast bedankt

Daar is geen zinnig antwoord op te geven omdat elk supplement een ander doel dient.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Daar is geen zinnig antwoord op te geven omdat elk supplement een ander doel dient.
      no shit sherlock
      daarom vraagtie ook WELKE

en het antwoord op je vraag is: als je geld zat hebt koop je TRUE MASS van BSN
      heb je dat niet? eigen merk weightgainers van xxl nutrition en body&sh(f)it shop

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
        no shit sherlock

heb je dat niet? eigen merk weightgainers van xxl nutrition en body&sh(f)it shop
        Of je eet gewoon boven je onderhoud zonder supplementen...
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
          Of je eet gewoon boven je onderhoud zonder supplementen...
          Precies, wat hebben al die 'wat jongere' (no offence ik ben 15) met al die supps, je moet het uit vast voedsel halen, 75% van de supps is toch commerciële niet werkende rotzooi.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Precies, wat hebben al die 'wat jongere' (no offence ik ben 15) met al die supps, je moet het uit vast voedsel halen, 75% van de supps is toch commerciële niet werkende rotzooi.
            klopt, maar als je geen achterlijke mafkees bent en weet wat hoe wat werkt en de label kan aflezen kunnen sommige supps wonderen doen :')

en klopt, vast voedsel = best

Comment

Dat supps kunnen helpen ben ik het mee eens, maar maar voor een klein percentage imo

Comment

no shit sherlock

Kan jij nou nooit eens normaal reageren, niet iedereen is zo geweldig als jou.

Comment

klopt, maar als je geen achterlijke mafkees bent en weet wat hoe wat werkt en de label kan aflezen kunnen sommige supps wonderen doen :')

en klopt, vast voedsel = best
                  Supps die wonderen doen dus. Nou, noem ze maar eens op want ik ben benieuwd.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Supps die wonderen doen dus. Nou, noem ze maar eens op want ik ben benieuwd.
                    Zou bijna zeggen dat hij de supplement omschrijvingen als waarheid ziet.

Comment

no shit sherlock

en waarom is dat dan het supplement dat hij moet hebben? En waar baseer jij op dat dat zo is?
                      En als hij nu in zijn bulk een betere opname van de eiwitten wil en een hogere NO level? Dan ook alleen maar true mass?
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

fuck die supplementen toch altijd, is er echt niets anders waaraan je kan denken als je wil bulken?
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                          fuck die supplementen toch altijd, is er echt niets anders waaraan je kan denken als je wil bulken?
                          100% eens.

Voor bulken heb je geen sups nodig, ben je hardgainer hooguit een weightgainer als je van gemak houd.
                          Als ik in de bulk vroeger ging vrat ik gewoon alles wat er voor me neus kwam, ik zag vanzelf wel of ik wel of niet te vet werd.
                          Sup pakketten voor de bulk :S word steeds gekker.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            en waarom is dat dan het supplement dat hij moet hebben? En waar baseer jij op dat dat zo is?
                            En als hij nu in zijn bulk een betere opname van de eiwitten wil en een hogere NO level? Dan ook alleen maar true mass?
                            True Mass Mart, oh en Syntha-6 want dat gebruikt Dennis Wolf ook heel veel
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                              Nice.

@ ts, gewoon een liter chocolademelk drinken na je training.

@supplementen in het algemeen: creatine is wat je wilt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X