bulken welke suppelementen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Nice.

@ ts, gewoon een liter chocolademelk drinken na je training.

@supplementen in het algemeen: creatine is wat je wilt.
    Chocolademelk???Neem jij dat dan ook?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Nee, wel een tijdje gedaan. Ik ben wel van plan het weer te gaan doen. Net als wat jij zegt, gewoon eten wat er in je omgeving kan worden gegeten:P Ik moet snel 200 kilo kunnen deadliften, dus ben ook van plan om zwaar te gaan bulken.

Comment

Creatine, multivitamine, Omega 3 caps en evt whey voor zover dit een supplement is.. alle andere sups zijn onzin of voor ongemotiveerde beachboys die energie nodig hebben.

Comment

Originally posted by Silk View Post
          Nee, wel een tijdje gedaan. Ik ben wel van plan het weer te gaan doen. Net als wat jij zegt, gewoon eten wat er in je omgeving kan worden gegeten:P Ik moet snel 200 kilo kunnen deadliften, dus ben ook van plan om zwaar te gaan bulken.
          Er zit natuurlijk wel een grens aan wat mogelijk is. Je kunt je lichaam niet forceren om sneller spiermassa te kweken dan het van nature aankan, tenzij je bereid bent om in het potje verboden middelen te graaien.

Stel je hebt een team bouwvakkers die een huis moeten bouwen. Als er een tekort aan materiaal is, dan zullen zij niet optimaal gebruik kunnen maken van hun vakmanschap. Als je een container extra materiaal levert dan gaat het wel sneller. En dat komt omdat zij niet onnodig moeten wachten op materiaal. Echter, als je een paar containers materiaal levert dan betekent het niet dat het werk nog sneller gaat. Het aantal bouwvakkers is immers gelijk gebleven.

Dus als je zwaar gaat bulken zul je ook weliswaar zwaarder worden, maar een groot deel daarvan zal zeker geen spiermassa zijn.
          Last edited by inferno_0666; 12-08-2012, 12:23.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Supps die wonderen doen dus. Nou, noem ze maar eens op want ik ben benieuwd.

efedrine, cafeïne, geranium olie (extract), whey in welke vorm dan ook (;reep, shake) kan goed helpen als je druk werk/studie schema heb
            ik geloof niet in wonderen maar dit zijn supps die veel verandering kunnen brengen in iemands trainingen en results als je ze goed weet te gebruiken

Comment

Originally posted by marnop View Post
              en waarom is dat dan het supplement dat hij moet hebben? En waar baseer jij op dat dat zo is?
              En als hij nu in zijn bulk een betere opname van de eiwitten wil en een hogere NO level? Dan ook alleen maar true mass?
              lol jonge waar kom jij nou weer mee... True Mass heeft gewoon clean carbs, bijna geen suiker, hoog aan eiwitten, en is erg lekker waardoor je het snel opkrijgt.
              je hebt geen supps nodig om te bulken, maar als de vraag word gesteld kan je ook vriendelijk zijn om het gewoon te beantwoorden ipv te bitchen

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
                lol jonge waar kom jij nou weer mee... True Mass heeft gewoon clean carbs, bijna geen suiker, hoog aan eiwitten, en is erg lekker waardoor je het snel opkrijgt.
                je hebt geen supps nodig om te bulken, maar als de vraag word gesteld kan je ook vriendelijk zijn om het gewoon te beantwoorden ipv te bitchen
                Ja maar waarom de vraag beantwoorden als er een ander en beter advies is dan massa's supplementen die je een hoop geld kost.
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

efedrine, cafeïne, geranium olie (extract), whey in welke vorm dan ook (;reep, shake) kan goed helpen als je druk werk/studie schema heb
                  ik geloof niet in wonderen maar dit zijn supps die veel verandering kunnen brengen in iemands trainingen en results als je ze goed weet te gebruiken
                  Weer wat nieuws geleerd. Dat wist ik allemaal niet.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

captain obvious

Comment

Zie je nou, je bent nooit te oud om te leren

Comment

captain obvious
                        Vroeger veel gepest zeker?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          je zou maar erik heten en terrorist wezen
                          lol ironisch

Comment

Originally posted by erik1982 View Post

Vroeger.....

Comment

je zou maar erik heten en terrorist wezen
                              lol ironisch
                              Als je net zo zou trainen als je bek groot is.......

Comment

Ik heb ook nergens gezien dat hij supps zoekt om te bulken, maar vraagt om welke supps bij het bulken.
                                Een kereltje die misscien net aan of niet eens 3000cal per dag eet...Die zal vast wel z'n eten op krijgen en aan z'n calorietjes komen zonder true mass.

En zoals ik al zei, je weet het doel niet dus is er geen antwoord op te geven.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X