WeightGainer, aan- of afrader?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• WeightGainer, aan- of afrader?

Mijn vraag aan jullie is wat jullie vinden van weightgainers. Ik stel deze vraag, omdat ik het gebruik hiervan zit te overwegen. En ik was benieuwd wat jullie advies was. Ik wil namelijk aankomen in spiermassa. Ik weet niet of ik gewoon via voeding of ik dit als aanvulling kan gebruiken. Ik zou niet willen dat na het gebruik van de weightgainer ik echt dikker ben geworden in de zin van een verhoogd vetpercentage.

met voeding kan je makkelijker spieren aankomen dan een of ander gainer... ik zou voor voeding kiezen gainer zonder voeding = vet gain
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Gister toevallig nog over het gebruik van een gainer gesproken met een maat die het vroeger gebruikt had.

Conclusie... nee niet doen niet aan beginnen, want het is geheid beter om gewoon veel en goed te eten en tevens is het ook veel lekkerder

Comment

^^ voeding

Veel weightgainers bestaan uit whey aangevuld met een hele hoop dextrose en kosten veel meer dan ze waard zijn. Als je er echt niet uitkomt met je voeding alleen, kan je beter je eigen gainer samenstellen. Een goeie scheut oats bij je whey bijvoorbeeld. Spaart een pak uit en je hebt betere carbs binnen.

Comment

Kies er een uit zonder suikers maar met langzame koolhydraten zoals Lean gainer (B&F), Complex carb gainer (XXL). Gebruik ze niet als maaltijdvervanger en enkel als je met vaste voeding niet aan de nodige dagelijkse kcals komt.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Pak gewoon wat melk/whey/havermout en je hebt een weightgainer.. vele malen goedkoper, tevens heb je dan geen onnodige dosis aan suikers
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

gewoon meer gezond voedsel eten!!
              maak je betere gains en is vooral veel lekkerder!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik snap dat nooit. Als ik zou moeten eten, no problemo hoor wtf
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

simpel oats bij je eiwitshake gooien, eventueel wat mct olie voor de extra calorieen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X