Proteïne shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proteïne shakes

Hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken om eiwitshakes te gaan gebruiken voor mijn spieropbouw.
    Alleen misschien een domme vraag, maar is zo'n pot poeder van 1 kilo niet na een week al op als ik 2gram eiwit per kilo lichaamsgewicht neem.

Dan zou ik ongeveer 150 gram eiwit per dag moeten nemen.

Dus de pot is na een week weer op?

nee, is niet de bedoeling dat je alles uit shakes haalt.. maarja je zit hier al langer dan een jaar, dus dan vind ik het wel een hele domme vraag.

Comment

Originally posted by mauricee96 View Post
      Hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken om eiwitshakes te gaan gebruiken voor mijn spieropbouw.
      Alleen misschien een domme vraag, maar is zo'n pot poeder van 1 kilo niet na een week al op als ik 2gram eiwit per kilo lichaamsgewicht neem.

Dan zou ik ongeveer 150 gram eiwit per dag moeten nemen.

Dus de pot is na een week weer op?
      Drink jij alleen eiwitshakes? Eiwitshakes zijn toevoegingen de meeste eiwitten haal je uit je voeding.... Mijn tip aan jou koop geen pot poeder maar begin met een voedingschema.. In kip zitten eiwitten in vis in vlees etc.

Comment

Originally posted by Torque View Post
        nee, is niet de bedoeling dat je alles uit shakes haalt.. maarja je zit hier al langer dan een jaar, dus dan vind ik het wel een hele domme vraag.
        Ik heb een jaar geleden ooit dit account aangemaakt om een vraag te stellen, en 'm daarna eigenlijk niet meer gebruikt.

Comment

Eiwitten | Voedingscentrum
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hou het op 2 a 3 shakes per dag, de rest haal je uit je voeding!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X