Brokken Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brokken Creatine

Beste BNers,

Ik heb mijn Creatine een tijdje niet gebruikt. Nou wilde ik gisteren er weer mee beginnen alleen was het zooitje nogal gebrokkeld. Als ik er met me schepje tegen aan duwde dan brokkelt het wel weer af maar ik wilde even weten of de Creatine dan nog wel goed is ?
    Never Never Never Give Up !!!

Gewoon even schudden ik heb dat ook best vaak met mijn dextrose.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Is nog prima in orde hoor ! Wel vervelend inderdaad heb vaak hetzelfde probleem.

Comment

Voortaan droger bewaren als het gaat, die klontering komt door vocht.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
          Voortaan droger bewaren als het gaat, die klontering komt door vocht.

Hmm raar want hij staat bij mij in de kast waar ook me kleren liggen, niet echt vochtig als je het mij vraagt.
          Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
            Hmm raar want hij staat bij mij in de kast waar ook me kleren liggen, niet echt vochtig als je het mij vraagt.
            Misschien deksel niet goed afgesloten geweest, vocht zit overal.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by WilcoDeMug View Post
              Misschien deksel niet goed afgesloten geweest, vocht zit overal.
              Ja dit heb ik ook soms, druk goed de deksel aan niet alleen op 1 punt maar om de hele omtrek.

Comment

Ja kan ook zijn dat de pot niet 100% was afgesloten. Uiteraard kan het ook zijn met het warme weer. In de winter zal het niet zo hard gaan klonteren.

Comment

Creatine is sterk hygroscopisch, en trekt vocht uit de lucht aan en gaat klonten vormen. Vergelijkbaar met poedersuiker. Het doet niets af aan de kwaliteit.

Comment

hey,

ik ga starten met het opgestelde voedingsschema, maar nu nog even een vraag over suplementen, bij het opstaan neem ik 40gram wheyproteine (whey perfection) en 10gram BCAA (Body en fit), dan in de dag eet ik volgens mijn schema (maar wat mag er nog bij 's middags bv, makreel, of dergelijke) , dan voor training 30min (20gr whey,5gr creatine,1gr beta aline,10gr bcaa) en 1 dosering 1MR(pre workout), na training 40gram whey, 5gr creatine,10gra BCAA, en 3gr beta alanine, en dan terug voedingsschema en voor het slapen 5gr BCAA.
                    Is dit goed voor massa op te bouwen en met wat maak ik shakes water of magere melk?
                    graag reactie

Comment

Al die pre-wourkout producten, bcaa's en beta alanine gaan echt niet toevoegen. Hou het bij een goed voedingsschema, whey, multivit en wat visolie en dan ga je echt bouwen. Mocht je na een paar maandjes op een plateau slaan, kan je eens creatine toevoegen. Succes

Comment

Of je met een dergelijk schema daadwerkelijk massa bouwt hangt af van het totaal plaatje van voeding, training en rust. Bij een aantal toevoegingen kun je al wat vraagtekens zetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X