Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unit View Post
    Lol het is me al 3 jaar gelukt. En wat voor reacties heb ik hier aan, ja je zal veel moeten eten. Heb ik lekker veel aan. Volgens mij heb jij ook een hele andere motivatie dan ik. Denk dat jij een klerenkast wilt worden en dat is niet mijn bedoeling.

Post hier alleen advies en niet post waar ik niks aan heb als, ja ga meer eten.
    Daar schiet ik niks mee op.
    lol, beginnersgains in combinatie met ondergewicht noemen ze dat

maar t is heel simpel jongen als jij hier een semi grote mond gaat geven dat je niks hebt aan wat er gezegd word dan zoek js t toch lekker zelf uit?

als je wilt groeien moet je : goed trainen, goed eten en goed rusten... dit zijn 3 basis principes !

groei je niet goed, niet snel genoeg of helemaal niet dan mankeert t aan de basisprincipes!

dus ga meer eten en je zult zien dat het je nog tegenvalt hoe snel je een klerenkast word

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
      lol, beginnersgains in combinatie met ondergewicht noemen ze dat

maar t is heel simpel jongen als jij hier een semi grote mond gaat geven dat je niks hebt aan wat er gezegd word dan zoek js t toch lekker zelf uit?

als je wilt groeien moet je : goed trainen, goed eten en goed rusten... dit zijn 3 basis principes !

groei je niet goed, niet snel genoeg of helemaal niet dan mankeert t aan de basisprincipes!

dus ga meer eten en je zult zien dat het je nog tegenvalt hoe snel je een klerenkast word
      Zoals ik zei het is dus het eten. En ik probeer dingen te veranderen. Maar als jij aan komt met meer eten. Ja wat kan ik hiermee. Dat is hetzelfde als, je doet je werk niet goed en je baas zegt ja harder werken. Bedoel dit is te makkelijk gezegd.

Ontopic: Mijn vraag luid als volgt, wat kan ik beter maken aan mijn eetschema. Zodat ik langzamerhand weer wat aan mag komen. Supplementen, mogen voor mij suggesties zijn als ik maar geen last krijg van mijn huid! ??

Comment

misschien is het beter om eerst een fatsoenlijk schema te maken en uit te rekenen wat je precies binnen krijgt
        zolang als je dat niet weet kun je er ook niet echt iets aan veranderen

en wat betreft die supplementen gewoon een pot bestellen ik geloof net dt iemand jou het juiste advies kan geven welke voor jou geschikt is
        elk mens is verschillend en iedereen heeft zijn eigen voorkeuren wat betrefd supplementen
        dl 8x 160 1x180
        sq 8x 130
        leg press 8x360

Comment

supplementen zijn supplementair.
          Simpel.
          Bv: Whey, dat zijn gewoon eiwitten.

Eet je goed en genoeg maar heb je nog net iets meer eiwitten nodig dan kun je whey gebruiken.
          Eet je slecht en weinig dan zal whey niets doen.

Wat kan er beter aan je schema: meer eiwitten.
          Dus meer kip, melk.

Kcal tellen helpt hier heel goed bij.

Succes
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
            supplementen zijn supplementair.
            Simpel.
            Bv: Whey, dat zijn gewoon eiwitten.

Eet je goed en genoeg maar heb je nog net iets meer eiwitten nodig dan kun je whey gebruiken.
            Eet je slecht en weinig dan zal whey niets doen.

Wat kan er beter aan je schema: meer eiwitten.
            Dus meer kip, melk.

Kcal tellen helpt hier heel goed bij.

Succes
            Thanks, ja ik ga even kijken naar goede supplementen. En misschien voeg ik wat meer vlees toe. Ik ga aan de gang. Thanks

Comment

Ongeloofelijk, moet je echt in elke post het woord supplement gebruiken?
              I'm not special, but not the same as you.
              Because I do things you will never do.
              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                Ongeloofelijk, moet je echt in elke post het woord supplement gebruiken?
                Stoor je eraan ?
                Heb je pech.

Comment

Stoor je eraan ?
                  Heb je pech.
                  Met zo'n houding kom je er wel

Comment

Stoor je eraan ?
                    Heb je pech.
                    Het is duidelijk dat jij ergens last van hebt. Neem een supplement.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Je klaagt dat je geen goed advies krijgt. Maar je geeft ook geen antwoord op members die vragen om verduidelijking zodat ze jou kunnen helpen.
                      Misschien moet je daar dan eens mee beginnen....

Comment

Wow, wat een naar menneke
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          Je klaagt dat je geen goed advies krijgt. Maar je geeft ook geen antwoord op members die vragen om verduidelijking zodat ze jou kunnen helpen.
                          Misschien moet je daar dan eens mee beginnen....
                          Inmiddels heb ik netjes me antwoord al gekregen. De vragen die de reaguurders hebben gesteld heb ik al beantwoord! Alleen krijg ik commentaar op mijn reactie wat niks heeft te maken met mijn vraag. En ik ben hier om advies te vragen en wat te leren, en niet om commentaar te leveren over de uitspraken die ik heb gedaan. Dus onder andere dat ik blijkbaar te veel het woord SUPPLEMENT heb gebruikt. Lekker belangrijk enfine.

Comment

Zoals ik zei het is dus het eten. En ik probeer dingen te veranderen. Maar als jij aan komt met meer eten. Ja wat kan ik hiermee. Dat is hetzelfde als, je doet je werk niet goed en je baas zegt ja harder werken. Bedoel dit is te makkelijk gezegd.

Ontopic: Mijn vraag luid als volgt, wat kan ik beter maken aan mijn eetschema. Zodat ik langzamerhand weer wat aan mag komen. Supplementen, mogen voor mij suggesties zijn als ik maar geen last krijg van mijn huid! ??
                            jah en dat is nu net wat ik wil, dat jij je gaat verdiepen en kijkt waar t beter kan ipv dat je je de antwoorden voor laat schotelen!

Comment

Inmiddels heb ik netjes me antwoord al gekregen. De vragen die de reaguurders hebben gesteld heb ik al beantwoord! Alleen krijg ik commentaar op mijn reactie wat niks heeft te maken met mijn vraag. En ik ben hier om advies te vragen en wat te leren, en niet om commentaar te leveren over de uitspraken die ik heb gedaan. Dus onder andere dat ik blijkbaar te veel het woord SUPPLEMENT heb gebruikt. Lekker belangrijk enfine.
                              ga nou alsjeblieft niet het baasje uithangen dan stakker! mensen willen je wel helpen maar je moet ze niet vertellen wat ze moeten doen

Comment

Yoghurt is geen goede vervanging voor kwark. Je kan een caseïne shake proberen en daarnaast Omega 3 caps. gebruiken. Zo min mogelijk melkproducten i.v.m. ontstekingsreacties (lees acne).

Verder wil je echt groeien in dan gelden echt de 3 basisprincipes: eten, trainen en rusten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X