Whey Perfection of Lean gain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Teddek View Post
    1050Kcal zitten ook in een shoarma schotel, is dat goed?
    nee maar het lijkt mij wel dat in een voedingssuppelment,
    bettere voedinsstoffen zitten dan in een shoarma shotel

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
      gozer AUB bestel geen Whey Perfection, ik heb de pot al ruim een half jaar hier staan en krijg het maar niet op, HET IS DE GOORSTE SHAKE DIE IK OOIT GEPROEFD HEB

DRINK HET NIET JE WORD ER KOTSMISSELIJK VAN
      Wat een onzin. Heb je de naturel smaak ofzo, dat is wel smerig idd maar Whey perfection is imo de lekkerste en klontert niet...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by stanneveldt View Post
        nee maar het lijkt mij wel dat in een voedingssuppelment,
        bettere voedinsstoffen zitten dan in een shoarma shotel

precies, dus niet naar de kcal kijken maar naar de ingrediënten en of het in je macro's past.
        mutantmass is een aanvulling voor bv een hardgainer met hoog metabolisme wie al dagelijks meer dan 3500kcal weg moet stouwen.

en laat je niet wijs maken dat je 6kg massa in een maand wint de kilo's die je wint zijn ook glycogeen, vocht en vet.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

maar is er enig verschil tussen de 2 shakes ?
          want ben er nog niet echt uit of is het verschil zo klein dat je het amper merkt welk merk/shake je gebruikt ?

Comment

Originally posted by MaximD View Post
            maar is er enig verschil tussen de 2 shakes ?
            want ben er nog niet echt uit of is het verschil zo klein dat je het amper merkt welk merk/shake je gebruikt ?
            Kwalitatief zijn alle shakes wel goed, en de verschillen qua uitwerking zijn minimaal. Wel opletten bij de weight gainers dat er geen suikers inzitten!
            Wat smaak betreft kunnen ze wel eens verschil uitmaken.
            Whey Perfection is inderdaad heerlijk van smaak, ik geloof wel 25 verschillende en spotgoedkoop!
            4,5 kilo voor 60 euro.

Comment

Het is appels met peren vergelijken. Je vergelijkt een eiwit/koolhydraat supplement met een eiwit supplement. Het hangt van jouw doelen en voedingsschema af welke van de supplementen voor jou het beste is.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Wat een onzin. Heb je de naturel smaak ofzo, dat is wel smerig idd maar Whey perfection is imo de lekkerste en klontert niet...
                goos ik heb vanille, smaakt als vieze ouwe melk met suiker
                vrienden van me hadden choco en een mokka ofso, proefde allebei, iets minder erg dan vanille maar nog steeds kotsneigingen van beiden.

en Maxim: leg eens uit wat je met die shakes wilt bereiken? gewoon een proteïne supplement om zo je dagelijkse hoeveelheid eiwit aan te vullen om droge massa gainen?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  Het is appels met peren vergelijken. Je vergelijkt een eiwit/koolhydraat supplement met een eiwit supplement. Het hangt van jouw doelen en voedingsschema af welke van de supplementen voor jou het beste is.
                  ah thanks, ik wil niet echt een bodybuilder lichaam krijgen omdat dat alleen maar slomer is tijdens het thaiboksen maar ik wil wel iets meer spieren opbouwen.

Maar klopt het dat de eiwitten juist worden gebruikt om de spieren te herstellen en de koolhydraten om aan te komen ?

zo ja, als je aankomt van die koohlydraten is dat dan vet of kom je aan omdat je spieren sneller groeien ?

Comment

wat praat je nou? een bodybuilder lichaam die je slomer maakt in thaiboxen? denk je dat je binnen no time een 120 zware bodybuilder bent ofzo?
                    eiwitten worden afgebroken tot aminozuren in je lichaam die de spierscheurtjes herstellen en zo spieren opbouwen, koolhydraten zijn een energiebron. die zijn geen bouwsteen...

ooit van Alistair Overeem gehoord? dat komt min of meer in de buurt van een bodybuilderlichaam, en dat is niet bepaald een van de sloomste thaiboxers/mma fighters
                    Attached Files

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
                      Leuk als je een blender hebt. Ik heb hem niet, mijn aanrecht staat al vol genoeg dus heb er ook geen plaats meer voor. Zou dit ook ivm de pindakaas met een shakebeker te doen zijn?
                      ik denk dat een lepel olijfolie ook best kan dan kan dit inderdaad gewoon met een shakebeker
                      Strength Within, Pride Throughout

Comment

goos ik heb vanille, smaakt als vieze ouwe melk met suiker
                        vrienden van me hadden choco en een mokka ofso, proefde allebei, iets minder erg dan vanille maar nog steeds kotsneigingen van beiden.

en Maxim: leg eens uit wat je met die shakes wilt bereiken? gewoon een proteïne supplement om zo je dagelijkse hoeveelheid eiwit aan te vullen om droge massa gainen?
                        Dat kotsen wordt niet veroorzaakt door de slechte kwaliteit maar door jou.

Comment

ja wil inderdaad droge massa aan komen, en de shakes gebruiken als een extra maaltijd naast me normale schema. en me spieren laten herstellen na een training.

en natuurlijk overheem is een beest maar ik bedoelde meer hoe groter je spieren zijn hoe meer bloed er naar toe wordt gepompt als je er een trap/klap op krijgt hoe sneller je moe wordt. (dit heb ik wel eens gehoord via via, waarvan ik zelf denk dat het wel klopt want na een paar klappen achter elkaar krijgen voel je je wel een meer moe als een paar klappen gegeven te hebben.)

Thanks for de reacties en uitleg !

Comment

Ik heb geen ervaring met de whey perfection.
                            Maar gebruik nu wel al 12 weken de Lean gainer van body en fit.
                            Ik adviseer iedereen dit supplement aan. Ik ben in de 12 weken tijd dat ik het neem 7.5 - 8kg aangekomen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik ook 4x per week tonijn heb toegevoegd aan mijn eetschema. Maar het supplement is een echte aanrader. Persoonlijk neem ik hem twee keer per dag in ( ook op de rustdagen ) met in de ochtend een ei erbij.

Comment

hoe groter je spieren zijn hoe meer bloed er naar toe wordt gepompt als je er een trap/klap op krijgt hoe sneller je moe wordt. (dit heb ik wel eens gehoord via via, waarvan ik zelf denk dat het wel klopt want na een paar klappen achter elkaar krijgen voel je je wel een meer moe als een paar klappen gegeven te hebben.)
                              Dus jij denkt wel dat het klopt omdat je meer moe bent nadat je een paar klappen hebt gekregen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

ja wil inderdaad droge massa aan komen, en de shakes gebruiken als een extra maaltijd naast me normale schema. en me spieren laten herstellen na een training.

en natuurlijk overheem is een beest maar ik bedoelde meer hoe groter je spieren zijn hoe meer bloed er naar toe wordt gepompt als je er een trap/klap op krijgt hoe sneller je moe wordt. (dit heb ik wel eens gehoord via via, waarvan ik zelf denk dat het wel klopt want na een paar klappen achter elkaar krijgen voel je je wel een meer moe als een paar klappen gegeven te hebben.)

Thanks for de reacties en uitleg !
                                wth? meer moe als je klappen krijgt op grote spieren? lol ok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X