Proteïne shakes, stinken?
Collapse
X
-
Na nog meer te hebben opgezocht ben ik tot de conclusie gekomen dat het beste voor mij is om als ik shakes zou gebruiken het een weight gainer zou moeten zijn op basis van soja of bruine rijst of iets anders plantaardig. Hebben mensen hier ideeën welke ik zou nemen? Ik dacht zelf aan deze:
Zero Lactose Protein van XXL Nutrition - XXL Nutrition, dit is wel geen weight gainer
Ik vraag me wel af van wat deze soort shake wel gemaakt is
Comment
-
Een maat van mij is net begonnen met trainen en hij is ook begonnen met eiwit shakes. Hij vroeg me of het normaal was dat hij meer last had van een stinkende adem. Zijn vriendin vertelde hem dat zijn adem stinkt sinds hij eiwit shakes neemt. Dus is misschien persoonsgebonden, maar ik merk zelf natuurlijk niet of mijn adem stinkt maar heb er ook nog nooit en opmerking over gekregen. Zit wel veel kauwgum te eten.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Comment
-
Eiwitten wil je gebruiken voor spieropbouw en koolhydraten wil je verbranden tijdens het sporten. Als je eiwitten gaat verbranden, ga je stinken: je adem, je zweet (ammoniaklucht). Van onverteerde eiwitten ga je scheten laten die zo'n zwavellucht hebben. Die scheten ruik je zelf ook nog wel, kan niet missen, maar die gore adem, dat is echt iets wat je van een ander te horen krijgt...als ze de moed hebben om het te zeggen tenminste. Geloof maar dat het zo is al merk je het zelf niet.
Dit soort klachten roept bij mij altijd de vraag op of iemand niet teveel eiwitten neemt ten opzichte van de koolhydraten. 'Meer' is niet altijd 'beter'.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostEiwitten wil je gebruiken voor spieropbouw en koolhydraten wil je verbranden tijdens het sporten. Als je eiwitten gaat verbranden, ga je stinken: je adem, je zweet (ammoniaklucht). Van onverteerde eiwitten ga je scheten laten die zo'n zwavellucht hebben. Die scheten ruik je zelf ook nog wel, kan niet missen, maar die gore adem, dat is echt iets wat je van een ander te horen krijgt...als ze de moed hebben om het te zeggen tenminste. Geloof maar dat het zo is al merk je het zelf niet.
Dit soort klachten roept bij mij altijd de vraag op of iemand niet teveel eiwitten neemt ten opzichte van de koolhydraten. 'Meer' is niet altijd 'beter'.
Comment
-
Zolang je lichaam alleen eiwit als energie bron zal verbruiken ga je niet stinken, ja naar gewoon zweet maar daar hebben ze van die deo dingen voor.
Soja eiwit kan gyno geven, niet meer dan 50 gram ervan per dag geeft zover ik heb ervaren geen klachten bij mensen die trainen, al zijn er mensen die beweren na 1 lepeltje al gyno te krijgen.
Ik zelf neem ook soja eiwit van Berry de Mey(fast matrix) wat een blend is van soja isolaat en whey."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
4 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-