Heel belangrijke vraag, help nodig
Collapse
X
-
Originally posted by Brahim21 View PostDus ik wil uw nog een keer vragen, nu ik HARD! heb gebruikt de afgelopen 2 maanden, kan ik gelijk volgende week weer 1.M.R gebruiken zonder enige lichamelijke gevolgenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostVolgens de laatste onderzoeken is gebleken dat je atrofie in je penis kunt krijgen van dat soort supplementen. Bij een vent in de VS is gebleken dat zijn penis 1 centimeter korter was geworden nadat hij een maand lang 1.M.R. had gebruikt. Het is maar wat je ervoor over hebt."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Oplaadfase is sowieso achterhaald.
Creatine kun je blijven gebruiken, als je het los haalt neem dan monohydraat.
Je pre workoutje gewoon blijven nemen maar beperk dit gewoon tot 1x per week ivm gewenning. (en dat je eigenlijk nooit weet wat voor synthetische bagger erin verstopt zit)
Snap overigens best dat je een pwo wilt vanwege de hemelse trainingen, al heb je het eigenlijk niet nodig als je gemotiveerd bent.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostOplaadfase is sowieso achterhaald.
Creatine kun je blijven gebruiken, als je het los haalt neem dan monohydraat.
Je pre workoutje gewoon blijven nemen maar beperk dit gewoon tot 1x per week ivm gewenning. (en dat je eigenlijk nooit weet wat voor synthetische bagger erin verstopt zit)
Snap overigens best dat je een pwo wilt vanwege de hemelse trainingen, al heb je het eigenlijk niet nodig als je gemotiveerd bent.
De motivatie is er zeker, alleen ik blijf steeds op dezelfde gewichten en kan niet zwaarder trainen , daarom wil ik pwo's gebruiken, die helpen daarmee.
Dus gewoon die pwo kopen en jij zegt 1x per week gebruiken? Moet ik dat opvoeren, 1x in de eerste week 2x in de 2e week etc of moet ik voor altijd 1x per week pwo gebruiken?
Comment
-
Originally posted by Brahim21 View PostBedankt voor je antwoord,
De motivatie is er zeker, alleen ik blijf steeds op dezelfde gewichten en kan niet zwaarder trainen , daarom wil ik pwo's gebruiken, die helpen daarmee.
Dus gewoon die pwo kopen en jij zegt 1x per week gebruiken? Moet ik dat opvoeren, 1x in de eerste week 2x in de 2e week etc of moet ik voor altijd 1x per week pwo gebruiken?
Hiervoor had ik andere creatine gebruikt maar die hielp voor geen meter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
4 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-