Dextro energy!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dextro energy!

Ik denk dat dit goed te doen is voor na je training, per 100g: 372kcal 0 eiwitten 91 koolhydraten 0,3 vet
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

haahah, die heb ik vandaag gekocht, ben benieuwd wat de rest ervan vind.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

ik heb het na me training en tijd gebruikt voor de snelle koolhydraten alleen gebruik nu weer aa drink of iets anders voor de snelle koolhydraten

Comment

ze zin wel super lekker vind ik, hoeveel nam je er dan punani, ik gebruik en aa en heb zo een dingetje genomen mmmmmmmmm!
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

als je geld genoeg heb ga je gang. voor hetzelfde geld van 1 pakje. koop je 500gram zak druivensuiker, doe je aardig wat langer mee.
          I live to end the game

Comment

ik kon geen druivensuiker vinden die stomme vakkenvullertjes wisten niet eens wat dat was!

Comment

Ik hou het bij mn carbodrankje

Comment

carbo drankje heb ik ook nog, is wel duur ja dextro
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

nam er 2a3 maar wat adonis al zij het is niet goedkoop maar je hebt gelijk het is wel lekker

Comment

waar vind je tegenwoordig nog druivensuiker.
                    vroeger had de kruidenier het nog wel maar nu niet meer ?

reformzaak?

GeGr link
                    35 jaar - 93 kg - 13% vet BP130 DL180 SQ140
                    Pain is temporary... pride is forever!

Comment

Ik haalde het vroeger bij de Albert heyn, maar die hebben het uit hun assortiment gehaald. Nu haal ik het bij de groene winkel (reformzaak). Bij de kruidenier kan je het ook halen, maar dat zijn dan hele grote verpakkingen met kleine klontjes, die moet je dan eerst zeven.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Teveel werk.......

Comment

Bij de jumbo kan je gewoon een zakje druivensuiker kopen. Kost iets van 1,25 of zo.

GRtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ga ff in de reformzaak kijken.

bedankt
                            35 jaar - 93 kg - 13% vet BP130 DL180 SQ140
                            Pain is temporary... pride is forever!

Comment

waarom druivensuiker en geen gewone suiker?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X