Creatine.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Neto61 View Post
    ik kan wel wat opmerkingen hier over plaatsen van mensen met genoeg slecht ervaring maar ja zulke dingen hoeven niet

standaard auto gaat toch ook langer mee dan een omgebouwde?
    je speelt met je lichaam:P

trolll
    [IMG][/IMG]
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik gebruik Creatine No Excuses en daarvoor geldt geen oplaadfase. Ik neem 5 gram onmiddelijk na het sporten in 350 ml druivensap. Je lichaam schijnt na het sporten het meest vatbaar te zijn voor creatineopname en daarnaast heb je ook koolhydraten nodig na het sporten, dus dit gaat goed samen. Op rustdagen neem ik de creatine in met 200 ml druivensap op ongeveer dezelfde tijd als wanneer ik dit na het sporten neem. Ik houd de cyclus van 6 weken gebruik, 4 weken niet aan om gewenning te voorkomen.

Comment

Laadfase is voor geen enkele creatine nodig. En gewenning? Het is geen PWO.

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
          ik kan wel wat opmerkingen hier over plaatsen van mensen met genoeg slecht ervaring maar ja zulke dingen hoeven niet

standaard auto gaat toch ook langer mee dan een omgebouwde?
          je speelt met je lichaam:P

trolll
          Nee juist wel, plats die ervaringen Creatine is dacht ik het meeste geteste supplement dus ben benieuwd?
          Overigens ken ik ook mensen met slechte ervaringen, werden agressief, puisten etc bleek na 3 weken dat ze ook een kuurtje namen, ze wilden hun toegenomen kracht wijten aan de creatine, dus de agressie en puisten moesten ook een reden hebben....dan maar liegen over steroids en creatine de schuld geven toch?
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X