Multivitamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multivitamine

Is multivitamine nu een noodzaak bij een goed voedingschema of kun je ook alle stoffen uit je normale voeding halen???

Fighting for peace is like fucking for virginity.

het is bijna onmogelijk om alle voedingsstoffen uit je eten te halen, zeker in de dosissen dat je nodig hebt, gewoon een multi vitamienen halen en alles komt goed

Grtz
    stil growing

Comment

sporters hebben ook van bepaalde vitamine een hogere doses nodig, extra vitamine nemen kan niet echt veel kwaad.
      Of je moet er erg veel gaan nemen, dan kan het wel eens verkeerd uit pakken. Maar dat gebeurt niet zomaar.

gRtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Imo heeft iedereen baat bij een multivitamine/mineralen preparaat. Welke dat moet zijn verschilt per persoon.

De laatste maanden ben ik me zeer aan het verdieping in de "orthemoluculaire" geneeskunde. Deze houdt zich voornamelijk bezig met vitaminen, mineralen en kruiden. Het klinkt alternatief, maar het is juist gebaseerd op wetenschappelijke onderzoeken. Het slikken van bepaalde preparaten kan zorgen voor een optimale vitamine- en daarmee ook voedingstoestand.

Ik zou als ik jou was een goede multi nemen, en nog extra vitamine c.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Tnx,

Volgens de eetmeter heb ik trouwens geen Vitamine D in m'n dieet...
          Ik ga maar es een goede multivit aanschaffen. Wordt trouwens de eerste keer dat ik vitaminepillen ga slikke...Heb er in heel mijn leven nog nooit een op...
          Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X