Verschil eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil eiwitten

Ik zoek eiwitten omdat ik denk dat ik te weinig binnen krijg, nu zie ik dat het erg duur is. ik keek naar whey-eiwitten.

Nu las ik net hier dat er ook ei-eiwtiiten bestaan.

Nu is mijn vraag, welke soorten heb je allemaal?
    Scheelt het erg in prijs?
    en is de ene echt veeeel beter dan de ander of is het allemaal hetzelfde???

thnx

Je hebt heel wat verschillende. Je caseine-eiwit, ei-eiwit, whey eiwit, soja eiwit.
    Het verschil zt hem in de opname snelheid en de biologische waarde. Hoe hoger de biologische waarde, hoe meer het eiwit overeen komt met het menselijke eiwit.
    De whey is de beste die er is. Hij wordt snel opgenomen en de biologische waarde is ook heel hoog.

Uit je voeding kan je ook veel eiwitten halen. Het beste is zoveel mogelijk verschillende producten te eten. Zoals kip toniin, rosbief enz. Dit omdat elk product een verschillende samenstelling heeft van amino's. De eiwitten worden tot amino's afgebroken. Doordat elk product een andere samenstelling van amino's heeft is het dus goed om veel verschillende eiwit houdende producten te eten. Hierdoor vullen ze elkaar als het ware aan.

Grtz..

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Comment

Met behulp van de stickies onder de sectie voeding kan je uitrekenen hoeveel je moet eten.
        Ook is bij de sectie links de voedingsmeter te downloaden een handig programma waarmee je snel kan kijken hoeveel je eet.

GRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

okeej thnx, en ei-eiwitten dan??? ik zag dat die veel goedkoper waren. Scheelt het ook echt zoveel qua opname en effectiviteit?

Want whey eiwitten vond ik wel heeel erg duur

Comment

waar kijk je voor je sups dan??

en wat betaal je er ongeveer voor?
            Who's the Chef

Comment

Blijft gewoon een keuze die je maakt.
              Maar de regel dat je krijgt waar je voor betaald gaat bij eiwitten wel op hoor, whey eiwit is niet alleen maar duurder vanwege het label ook echt vanwege de kwaliteit.
              Wat weer niet direct wil zeggen dat al het andere rotzooi is natuurlijk, vandaar de keus...

Comment

sorry verkeerd gekeken, maar voor 300 euro heb ik dan 40 lb whey proteine.

dus dat is iets van 20 kilo... daar ken je volgens mij wel 6 maanden mee vooruit toch??? dan ga ik uit van 100 gram per dag....

Dit haal ik dan uit Amerika, als ik dit zelfde hier in nederland zou halen, zou ik 500 euro kwijt zijn. Zit er alleen even mee, met het verzenden, mag dit gewoon qua invoerrechten???

Vriend van mij haalt het regelmatig, nog nooit problemen gehad maar toch ben ik een beetje huiverig.

Comment

Je kan imo makkelijk genoeg eiwit uit je voeding halen. Zou me dus niet blind staren op poeders. Ik ben wel voorstander van whey na de training. Maar er van uitgaande dat je 4x per week traint en dan zo'n 30 gram neemt komt dat op 120 gram per week. Dan kan je net zo goed in nederland kopen, bijv. bij www.bodymaxx.nl  

Ei-eiwit zou ik niet aanraden, deze eiwitten zijn grotendeels al gedenatureerd. Vandaar ook de lage prijs.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

eieren dus ook niet?
                    of zeg ik nu rare dingen?

Comment

Eieren zijn prima! Misschien niet helemaal duidelijk, maar met ei-eiwit bedoelde ik in dit geval eiwitpoeder.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ja dat snapte ik wel, maar ik dacht dat dat gelijk was aan de eiwitten in eieren, dat t daarom egg-protein heette.
                        Maar niet dus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X