Kuren met voedingssupl.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren met voedingssupl.

Hallo iedereen,

ik zat zojuste te het stukje over gaba te lezen en dacht zijn er ook kuren van supplm. bijv meerdere tegelijk te gebruiken, crea met vanadyl en... . Ook vraag ik me af zijn er speciale combinaties die het goed doen, en combinaties die je juist niet moet maken. Weten jullie er meer over of heb je ervaringen laat het hier weten ik denk dat het goed is als mensen weten wat je beter wel kan gebruiken en beter niet kan doen. veiligheid is belangrijk het kan gevaarlijk zijn als je met supplmenten aan het stoeien bent.

groeten fiedel.

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Je ziet vaak van die combi's staan in de bb bladen zoals sport en fitness. Combi zoald vanadyl, creatine , en hmb.
    ik geloof daar niet zo in, en volgens mij is het gewoon een stunt om meer producten te verkopen.
    De enige producten die ik de moeite vind om te kopen zijn creatine, whey shakes, en vanadyl, en misschien tijdens de cut glutamine.

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Feb. 12 2005,18:43)]Je ziet vaak van die combi's staan in de bb bladen zoals sport en fitness. Combi zoald vanadyl, creatine , en hmb.
      ik geloof daar niet zo in, en volgens mij is het gewoon een stunt om meer producten te verkopen.
      De enige producten die ik de moeite vind om te kopen zijn creatine, whey shakes, en vanadyl, en misschien tijdens de cut glutamine.

Grtz.
      Harold, vind je aminno-EXPLODE niks dan voor na het trainen?

grt f

Comment

Ik vind amino's weg gegooid geld.
        Er word beweerd dat amino's sneller zouden worden opgenomen dat is onzin.Bij een goed functionerende spijsvertering neemt de darmwand amino's uit eitwitten even snel op, als die uit supplementen. Door de koppeling van het transport door de darmwand aan de afbraak van peptiden misschien nog iets sneller.
        Vloeibare amino's hebben geen meerwaarde boven tabletten of capsules. Vloeibare amino's bestaan niet. Aminozuur is in pure vorm kristallijnpoeder. Het zijn dus amino's opgelost in water.

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik zit nu met creatine en hmb bij elkaar en eiwit natuurlijk

moet zeggen fiedl het voeld lekker aan en wordt er wel redelijk sterk van
          hou het ook langer vol op grote inspanning
          Who's the Chef

Comment

Ik heb in het verleden nog weleens creatine, tribulus, hmb gedaan. Kwam hier wel een paar kilo mee aan maar komt volgens mij puur door de creatine de rest geloof ik niet zo in.

Die amino explodes deed ik ook wel eens na het trainen maar is volgens mij weggegooid geld (kosten nogal wat die krengen) je kunt volgens mij beter snelle koolhydrten tot je nemen heeft je lichaam meer aan.

Staat overigens wel een hele stoere tekst op die ampullen;NOT FOR INJECTION  
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

idd ik vind crea en hmb wel een lekkere combi. hierdoor word je idd sterker en hou je het duidelijk langer vol.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Feb. 12 2005,18:56)]Ik vind amino's weg gegooid geld.
                Er word beweerd dat amino's sneller zouden worden opgenomen dat is onzin.Bij een goed functionerende spijsvertering neemt de darmwand amino's uit eitwitten even snel op, als die uit supplementen. Door de koppeling van het transport door de darmwand aan de afbraak van peptiden misschien nog iets sneller.
                Vloeibare amino's hebben geen meerwaarde boven tabletten of capsules. Vloeibare amino's bestaan niet. Aminozuur is in pure vorm kristallijnpoeder. Het zijn dus amino's opgelost in water.

Grtz.
                Helemaal mee eens,bro

Je weet het ook weer mooi te verwoorden.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Feb. 12 2005,18:56)]Ik vind amino's weg gegooid geld.

Grtz.
                  thanks for the update harold.

grt f

Comment

multivitamine , creatine , vanadyl , hmb , proteineshakes , carbo'tje tijdens de krachttraining , en een L-Carnitine drankje tijdens de cardio.
                    Draai daar nog af en toe een licht kuurtje as bij en je bent goed op dreef zou ik zeggen.
                    Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat je plannen en doelen zijn in de sport die bodybuilding heet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X