B6 tabs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B6 tabs

Kheb hier een potje met 100 b6 tabs die een jaar over de datum zijn. Zijn altijd afgesloten bewaard. Mijn vraag is of deze nog wel goed zijn.

Greetz Gerwin
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

wat is B6, misschien dat we dan een beter antwoord kunnen geven, alhoewel één jaar is wel lang

Grtz
    stil growing

Comment

Zijn vitamines.
      Vind een jaar heel erg lang en zou persoonlijk het risico dan ook niet nemen, gewoon nieuw potje halen.

Comment

Zo duur zijn die potjes ook weer niet om er een risico voor te lopen..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Werking zal stuk minder zijn.
          Gewoon ff nieuwe halen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanks voor de replies.

@harold: Voor het geld laat ik het ook niet, weet ook wel dat dit spul bijna niks kost maar, ik had dit potjes namelijk
            gekregen voor niks vandaar
            Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

als je toch wat anders moet halen kan je misschien iets halen wat een combinatie heeft van B6, B12 zink en folzuur.
              dan heb je er nog meer aan.
              Who's the Chef

Comment

Op dit moment gebruik ik de volgende vitamines b50 complex, b6, b12 e400 en vitamine c 1000mg time released. Hierbij heb ik ook nog chroom picco dus ik weet niet of het nu wel zoveel nut heeft om nog meer te slikken. 1 ding weet ik wel sinds ik deze vitamines gebruik ben ik nooit meer ziek geweest dus ik heb er wel degelijk baat bij

Greetz Gerwin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X