Animal stak 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Animal stak 2

Ik ben van plan dit product aan te schaffen. Kan iemand (graag uit eigen ervaring) vertellen of dit werkelijk meer voordelen biedt dan de normale creatine en whey? Ik heb het gevoel dat ik niet meer zo snel groei met de huidige voedingssupplementen.

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Code voorbeeld </td></tr><tr><td id="CODE">Animal Stak 2 is het nieuwste produkt van Universal, en kan met recht &#39;s werelds sterkste natuurlijke groeifactor booster genoemd worden.
    Gezien het feit dat de pro-hormonen ongewenste neveneffekten kunnen hebben en simpelweg niet zijn toegestaan, heeft Universal niet stil gezeten en is op zoek gegaan naar een natuurlijk maar wel zeer krachtig alternatief.
    Een state-of-the-art natuurlijke test.booster complex, GH booster, Arginine/Ornithine complex zorgen voor ongekende spierregeneratie en groeiprikkels. Tegelijkertijd wordt voorkomen dat er in het lichaam een testosteron zal converteren naar DHT of oestrogeen, hetgeen uiteraard ongewenst is. De aanmaak van het spierafbrekende Cortisol wordt geremd, waardoor bij intensieve training de gerealiseerde extra groei van spiermassa zoveel mogelijk behouden blijft.
    In deze krachtige formule bevindt zich een natuurlijke reinigend complex die een positieve invloed heeft op de lever.

Animal Stak 2 kan gecombineerd worden met de Animal Pak, Universals garantie dat u in de dagelijkse voeding niets tekort komt bij de training.

Gebruik&#58; neem 30 min. voor de training de inhoud van 1 zakje in met voldoende water. Doe dit gedurende drie weken, waarna zeker 1 week te pauzeren. Op niet trainingsdagen kunt u tussen twee maaltijden in een zakje innemen.[/QUOTE]

Check ook dit topic gerust ff...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

scherp hoor haah ik aan klikken het topic
      is idd wel leuk als je voorsteld maar over je vraag ik vind het commercieele onzin en zo het nooit aanschaffen gezien de prijs en de resultaten wat er beloofd ben ik niet zo van overtuigd

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 16 2005,19:05)]Check ook dit topic gerust ff...

Greets...
        lol mr c

Comment

sorry, misschien beetje onbeschoft van me , maar ik had alle topics over Animal hier op dit forum reeds gelezen (negatieve reacties) terwijl ik in mijn sportschool alleen maar positieve dingen hoor (en zie).
          Misschien is het dus toch voor iedereen anders. De een groeit als kool bij shakes en creatine, de ander bij Animal Stak (2)...

Maar ik wilde juist wat ervaringen horen alvorens dit product aan te schaffen. Het is relatief nieuw, en voorgaande producten van Animal waren redelijk (lees: slecht beoordeeld), vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Comment

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

goed ik snap het....

Comment

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

hahaha scherp ben je weer mr c
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

goed maar nu weer ontopic: iemand die dit product al heeft uitgeprobeerd? En wat zijn je eigen bevindingen?

Comment

Het enige wat ik geprobeerd was Sterol Complex van Universal deed eigenlijk helemaal niks. Maar als ik jouw was zou ik gewoon creatine kopen is naar mijn weten een product waar je ook echt resultaat mee boekt en niet zo duur.

Ook zou je je voedingschema eens moeten poste in de daarvoor bestemde topic kun je meer resultaat mee boeken als al die poeders en pillen.
                      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik ken een paar gasten die er mee bezig zijn , dit produkt moet je 21 dagen nemen en dan stoppen , 2 gasten zijn nu in hun 2e week en ze zeggen dat het goed werkt , deze jongens hebben nog niet gekuurt met as , ze ondervinden dat ze sterker worden en meer zin in sex hebben , ook is de ene 2 kg aangekomen de andere bijna 5 kg.
                        ze hebben hun eiwitten verhoogd naar 200gr per dag.

&quot;bodybuilder&quot; A : van 65 naar 67 kg
                        &quot;bodybuilder&quot; B : van 74 naar 79 kg

Comment

666 ik vind dat wel een beetje hoge hoeveelheden wat ze zijn aangekomen denk dat bodybuilder a en b beide een grote mond hebben. lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je zoveel kan gainen opdeze commercieele troep. ik ken ook een bodybuilder die kwam 0kg aan met deze bende deed helemaal niks. daarom zal ik ook nooit dit soort spullen kopen het is duur. ik ben het ook eens met banaan gewoon creatine
                          haha 666 ik zie nu pas dat ze ook nog in de 2e week zitten haha dan gaan ze wel heel hard waarvoor gebruiken nou al die mensen as als je met dit product harder gaat

Comment

Zoals ik al eerder zei deze jongens trainen bij ons ook. Zeggen dat ze een of ander prohormoon gebruiken en blijken gewoon zwaar aan het kuren te zijn. Gewoon creatine en bulken om zwaarder te worden. Hoe je geld voor die troep gewoon in je zak.

Neem van mij aan dat voeding het allerbelangrijkste is&#33;&#33;&#33;&#33;
                            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Of sporters nu anabolen, supplementen of pro-hormonen gebruiken, ze nemen in zo&#39;n cyclus hun voeding, training en rust vaak serieuzer. Als gevolg daarvan verbeteren hun prestaties. kijk maar naar diverse onderzoeken, waar &#39;slachtoffers&#39; niet weten of ze een echt werkend middel of een placebo krijgen. De placebo-groep gaat ook ALTIJD hard vooruit, gewoon door een bepaalde motivatie en het serieus verbeteren van bovenstaande basiselementen. Kan dus ook een verklaring zijn voor de vooruitgang van die gasten op animal stack.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X