Animal stak 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (sdmoviez @ Feb. 16 2005,19:44)]sorry, misschien beetje onbeschoft van me , maar ik had alle topics  over Animal hier op dit forum reeds gelezen (negatieve reacties) terwijl ik in mijn sportschool alleen maar positieve dingen hoor (en zie).
    Misschien is het dus toch voor iedereen anders. De een groeit als kool bij shakes en creatine, de ander bij Animal Stak (2)...

Maar ik wilde juist wat ervaringen horen alvorens dit product aan te schaffen. Het is relatief nieuw, en voorgaande producten van Animal waren redelijk (lees: slecht beoordeeld), vandaar mijn nieuwsgierigheid.
    Je groeit niet van supplenemten maar je groeit door te trainen en een goede balans te vinden. Natuurlijk is je gewone voeding het belangrijkste en hierna komt de rest.

Niet blind staaren op anderen eigen kennis opbouwen is oke, maar pas op veel bende tussen de suplementen succes

greetz f
    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

ik ben het nu aan het gebruiken en ben mn 2e week ingegaan en merk er helemaal nix
      misschien ook omdat ik al n x gekuurd heb

ik heb er spijt van dat ik het gekocht heb een hoop geld betaald maar geen resultaat

denk dat je beter n combi van zwole v2 en nitrous kan halen

groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X