Vitamine b

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vitamine b

even een vraagje

slikt er toevallig iemand hier vitamine B complex??

ik ben er nu 3 dagen mee bezig en ik pis bijna licht gevend geel das naar mijn weten niet normaal.

zou dit komen door dat alle B's er met gemiddeld meer dan 4000% van de dagelijkse hoeveelheid

Who's the Chef

ik slik sowiezo geen vitamine pillen dus ik zou het niet weten ..

Comment

Ik slik ook B complex en inderdaad je pist er fluoriserend geel van en ruikt lekker naar vitaminen.
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

lichtgeven geel is ziet goed ik heb dat ooit ook een keer gehad maar dat kwam van die bende van stacker II ben toen direct mee gestop, gelukkig was het de tweede dag dus kon het volle potje wegpleuren. Maar weet het van vitamine b niet.

grt f
        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,14:07)]Ik slik ook B complex en inderdaad je pist er fluoriserend geel van en ruikt lekker naar vitaminen.  
          slik jij dit iedere dag en dan ook met zo een hoge dosis per dag
          Who's the Chef

Comment

Ja ik slik 100mg per dag en zeker tijdens een kuur wil ik nog weleens wat hoger zitten.

Ik heb de mijne overigens van sportlab 50mg per tablet.

Comment

en daar zitten dan alle B's in??

ik heb een potje bij de etos vandaan nog geen 10 eur
              100 mg p tab 50 tab's

denk alleen niet dat het goed voor je is als je dit elke dag neemt hoor B12 zit 10.000% van je dhv in dat is wel erg veel
              Who's the Chef

Comment

ik ben eigennlijk wel benieuwd naar vitamini tabs... welke vitamin potjes moet je allemaal halen wil dat eigenlijk nu ook wel op een rijtje hebben...want ik zie dat nooit bij een eetschema staan en het hoort er dan ook wel bij vind ik.

Greetz

Comment

dat wil ik dus ook weleens precies weten.
                  multivitamine hoor ik vaak, maar welke, welk merk?

groetjes corina
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Ikzelf slik al tijden vitamine b50 complex, vroeger had ik altijd veel last van mijn aanhechtingen en nadat ik dit gebruik niet meer. Hiernaast gebruik ik vitamine c1000, e400, b12 en b6. Deze vitamines zijn naar mijn weten degenen die je nodig bent.

Greetz Gerwin
                    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Feb. 18 2005,15:18)]
                      dat wil ik dus ook weleens precies weten.
                      multivitamine hoor ik vaak, maar welke, welk merk?

groetjes corina  
                      als jij een goede multi fit. neemt zit je goed hoor en dan maakt het merk niet echt uit.
                      lees gewoon op het potje wat er allemaal inzit en daar staat ook vaak op of dit aan de adh komt

en daar naast kan je nog aanvullende vit's nemen voor specifieke doel einden en die zijn per vit verschillend.

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Feb. 18 2005,14:08)]lichtgeven geel is ziet goed ik heb dat ooit ook een keer gehad maar dat kwam van die bende van stacker II ben toen direct mee gestop, gelukkig was het de tweede dag  dus kon het volle potje wegpleuren.

grt f
                        Lichtgevend geel van de Stacker II??? En dan het volle potje weggooien?? Denk niet dat het daardoor kwam en zeker zonde om het dan gelijk weg te gooien.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Vit B-50 complex van sports lab b1, b2, b3, b5, b6 van deze van elk 50mg en b12 100mcg. Deze kosten 9 euro voor 60 tabs van 50mg. Verder heb ik multi vit van ultimate nutrition.

Comment

jah ok....was eigenlijk meer een vraag van.. WAT IS DE MUST diE JE MOET HEBBEN OP DE DAG..Ik hoef nite specifiek het voor iets te hebben.

Greetsz

Comment

@Xeno EEN GOEDE MULTI VIT!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X