Vitamine b

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (banaan @ Feb. 18 2005,16:31)]@Xeno EEN GOEDE MULTI VIT!!!!!
    ok dan halen zie zooi!

Comment

Kruidvat: vitaminen/mineralen voor sporters. €4,- 120 tabletten. Prima spul! Solgar o.i.d is nog beter, maar ook 5x zo duur.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat je pis geel wordt komt door de vitamine b2 (riboflavine). Dit is normaal en kan geen kwaad.

Die 100x de adh wil niet zegggen dat het te hoog is he. Van in vet oplosbare vitamines (A, D, E, K) moet je niet teveel binnen krijgen, dat kan toxisch worden. De rest van de vitamines kan je op enkle uitzonderingen na tot hele hoge dosissen nemen. Teveel pis je gewoon weer uit.

Imo heb je als bodybuilder een goede multivitamine nodig en extra vitamine C. Uiteraard kan je nog veel meer nemen, maar dit is imo de basis. Als je niet teveel geld wil uitgeven zou ik voor Kruidvat gaan. Die hebben in het assortiment: multivitamine voor sporters, en vitamine C-1000 mg (TM time released). Wil je echt hoge kwaliteit dan zou ik Solgar kiezen. Dat is het allerbeste merk, voor zover ik weet. Je betaalt wel flink voor deze supplementen! Schrik niet van de prijzen! Maarja, dan heb je wel héle hoge kwaliteit.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Inderdaad zoals Sym al zegt gewoon een kruidvat of etos merk speciaal voor sporters. Zijn niet duur en gewoon goed van kwaliteit.

GRtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

okeej zal ik ze ff halen voor erbij.

Comment

Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 18 2005,16:56)]Dat je pis geel wordt komt door de vitamine b2 (riboflavine). Dit is normaal en kan geen kwaad.

Die 100x de adh wil niet zegggen dat het te hoog is he. Van in vet oplosbare vitamines (A, D, E, K) moet je niet teveel binnen krijgen, dat kan toxisch worden. De rest van de vitamines kan je op enkle uitzonderingen na tot hele hoge dosissen nemen. Teveel pis je gewoon weer uit.

Imo heb je als bodybuilder een goede multivitamine nodig en extra vitamine C. Uiteraard kan je nog veel meer nemen, maar dit is imo de basis. Als je niet teveel geld wil uitgeven zou ik voor Kruidvat gaan. Die hebben in het assortiment: multivitamine voor sporters, en vitamine C-1000 mg (TM time released). Wil je echt hoge kwaliteit dan zou ik Solgar kiezen. Dat is het allerbeste merk, voor zover ik weet. Je betaalt wel flink voor deze supplementen! Schrik niet van de prijzen! Maarja, dan heb je wel héle hoge kwaliteit.

zat ook een beetje op jou antwoord te w88 real

thx
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X