BF-shop Super Duo - NO-Xplode/Cellmass - What The F*ck Stack, help?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BF-shop Super Duo - NO-Xplode/Cellmass - What The F*ck Stack, help?

Hoi, zal mezelf even voorstellen, ben 24 jaar 1,96 91kg en al een paar jaar aan het fitnessen. Altijd zonder supplementen getraind maar ben sinds september vorig jaar een stuk intensiever gaan trainen met het doel om meer massa te creeƫren. Ben redelijk afgetraind mag ik zeggen.

Een poosje geleden (november-december) heb ik 6 weken getraind met de Super Duo, Nr.1 en Magnificent, en Mass perfection weight gainer. Ik moet zeggen de producten doen wat ze beloven en ik ben dan ook tevreden over het resultaat. Goede pumps en snel herstel door de magnificent en wat gewicht erbij gepakt door de mass perfection.

Ik wil bulken en kan door mijn werk niet altijd voldoende eetmomenten pakken, de mass perfection biedt dan uitkomst. Ik ben er dan ook al over uit dat deze weer besteld gaat worden! Daarnaast neem ik elke dag Alive Men's Multi vitaminen. Ben daarnaast vorige week gestart met het maken van voedingsschemas en daar kwam uit dat ik voor bulk 3390kcal moet pakken 28% eiw, 49%kh en 23% vet. Hier ga ik me ook strak aan houden.

De pumps en energie mogen van mij echter wel wat heftiger dan bij super duo, nu heb ik bij BF de What the f*ck stack en de combi NO-xplode/Cellmass gezien. Biedt een van deze 2 nou wat extra's ten opzichte van de Super Duo? En aangezien er in de what the f*ck stack geen echte pre-workout zit heeft het dan zin om hier bijvoorbeeld nog Strong! of een andere pre-wo bij te pakken? Daarnaast pak ik dus ook zoiezo de Mass Perfection.

Met andere woorden wat raden jullie aan? Ik train 4x in de week 1,5-2 uur. (dag1 benen/buik, dag2 borst/triceps, dag3 rug/biceps, dag4 schouders/buik)

Alvast bedankt voor de hulp!
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Originally posted by Mcvk View Post

Met andere woorden wat raden jullie aan?
    maak een voedingsschema en hou je centen in je knip.

welkom trouwens
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

inderdaad besteed je geld aan een goede whey en daarbij een voedingsschema.

Zal veel geld besparen en je zal meer progressie maken in massa
      Einigkeit und Recht und Freiheit fĆ¼r das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĆ¼derlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Oke heeft dit echt zo weinig toegevoegde waarde dan? Je leest in al die mooie reclameteksten dat er een hoop essentiele voedingsstoffen in zitten voor je spieren

En is Mass Perfection dan een goede shake of kan je beter voor de Whey Perfection gaan? Kan je wel een pre-workout pakken? Ik merk dat ik dan wel langer zonder verzuren en harder/zwaarder kan trainen.

Bedankt voor de snelle reacties!

Comment

het is en blijft ten alle tijde een aanvulling op je voeding

als je goed ging op je stack dan kun je dit weer doen.. maar persoo lijk lijkt t mij overbodig

Comment

Als je zelf verschil merkt heeft het natuurlijk toegevoegde waarde. Maar pomp is niet essentieel en energie kan je ook goedkoper krijgen door goede voeding.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Oke heeft dit echt zo weinig toegevoegde waarde dan? Je leest in al die mooie reclameteksten dat er een hoop essentiele voedingsstoffen in zitten voor je spieren

En is Mass Perfection dan een goede shake of kan je beter voor de Whey Perfection gaan? Kan je wel een pre-workout pakken? Ik merk dat ik dan wel langer zonder verzuren en harder/zwaarder kan trainen.

Bedankt voor de snelle reacties!
              Tja, reclameteksten, dat geloof je toch zelf niet. Ze kunnen daarmee alleen maar geld verdienen aan mensen die niet weten wat ze kopen. Laatst kreeg ik van de b&f shop reclame binnen over Vaso Grow, een weightgainer. Dit staat er o.a. bij:

"Na 1 training zul je al ā€œWOW!!!ā€ zeggen, na een week zal iedereen in de gym zeggen ā€œDit is niet normaalā€! Vaso Grow maakt van je trainingen en pomp een monsterlijk feest. Iedere training, iedere set denk je weer ā€œdit is niet mogelijkā€. De spiegel laat je zien dat het wel kan."

Dat kan toch helemaal niet. Iedereen die serieus met fitness en voeding bezig is weet dat dit nooit kan en zal gebeuren. Bespaar je geld svp voor nuttigere zaken.

Whey Perfection en Mass perfection zijn twee verschillende soorten shakes. Whey Perfection is een shake om snel een stoot eiwitten binnen te krijgen en Mass Perfection is een weight gainer die alleen al voor de helft uit koolhydraten bestaat! Da's als appels met peren vergelijken.

Mijn advies: zorg dat je voeding zoveel mogelijk op orde is! Supplementen zijn een aanvulling en geen vervanging, dus neem het alleen als het nodig is, zoals een eiwitshake na de training en eventueel voor de training ook. Isolaat Perfection bij de b&f shop heeft nagenoeg de beste stats van een eiwitshake die ik tot nu toe ben tegengekomen. Het eiwitgehalte is +-90% en er zitten praktisch geen koolhydraten in. Whey isolaten worden zeer snel opgenomen. Als je het een half uur voor je workout neemt dan is het goed opgenomen als je aan het trainen bent.

Pre workout poeders kun je gewoon los van wat dan ook gebruiken als je dat nodig acht. Pre workouts hebben ook niet direct iets met eiwitshakes te maken.

Comment

Als je wel op werk zo'n shake kan wegwerken kan je beter wat havermout , melk en bv schep whey perfection blenderen en meenemen
                ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Als ik jullie dus goed begrijp is een goede voeding het meest belangrijk. (dit heb ik voor mijn gevoel aardig op orde) Mis voor de bulk alleen zo'n 200kcal nog op dit moment, zit zonder shakes nu op 3200kcal, dus dit kan je dan opvangen met een goede kwaliteit whey? (100kcal per dosering)

Op trainingsdagen whey voor en na het trainen en op rustdagen in de ochtend en avond?

Met alleen whey is het denk ik ook belangrijk een goede creatine te pakken? En hier kan je eventueel voor de training een pre-wo bijpakken?

Begin hier steeds wijzer te worden haha ook al een aardig aantal topics doorgelezen.

Welke creatine en pre-wo bevalt jullie het beste? Bestel normaal bij BF-shop.

Comment

Als ik jullie dus goed begrijp is een goede voeding het meest belangrijk. (dit heb ik voor mijn gevoel aardig op orde) Mis voor de bulk alleen zo'n 200kcal nog op dit moment, zit zonder shakes nu op 3200kcal, dus dit kan je dan opvangen met een goede kwaliteit whey? (100kcal per dosering)

Op trainingsdagen whey voor en na het trainen en op rustdagen in de ochtend en avond?

Met alleen whey is het denk ik ook belangrijk een goede creatine te pakken? En hier kan je eventueel voor de training een pre-wo bijpakken?

Begin hier steeds wijzer te worden haha ook al een aardig aantal topics doorgelezen.

Welke creatine en pre-wo bevalt jullie het beste? Bestel normaal bij BF-shop.
                    creatine is het enige wat redelijk geprijsd is en nut kan hebben

ik zou eerst proberen om met je voeding tot een max te komen en dan door te breken met bv crea, dit is een manier die veel toegepast word!

staar je nie blind op supps, het moet uit je voeding, training en rust komen

Comment

Doe je alleen fitness of ook nog andere sporten? Fiets je naar je werk? Beweeg je veel wanneer je op je werk bent of is het een zittend beroep? 3300 kcal lijkt mij wat weinig voor zo'n grote jongen als jou.

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                        Doe je alleen fitness of ook nog andere sporten? Fiets je naar je werk? Beweeg je veel wanneer je op je werk bent of is het een zittend beroep? 3300 kcal lijkt mij wat weinig voor zo'n grote jongen als jou.
                        Ik heb het uitgerekend aan de hand van het voedingsschema op deze website. Beweeg redelijk veel maar ga niet naar mijn werk op de fiets oid. Deels een zittend beroep en deels niet, werk bij een autobedrijf in de verkoop en als monteur. Wel elke dag grote stukken lopen met de hond. doe alleen fitness, vroeger jiu-jitsu gedaan en kickboxen maar helaas geen tijd meer voor. Ben uit gegaan van een activiteitsfactor van 1,55. (4x in de week trainen)

Hierbij een voorbeeld van een voedingsschema van mij, even snel opgezet. Deze bevat iets te weinig vetten, maar ik probeer mijn avondeten gevarieerd te houden dus ook pasta, roerbak dat soort dingen. Schema word dus elke dag een beetje vogelen om mijn avondeten heen. Suggesties op dit schema?
                        Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X