Goedkope proteiene ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkope proteiene ???

hallo ik ben nu +- 2 jaar intensief aan het trainen en kom geen gram aan , ik gebruik wel creatine (2 mnd 1 mnd stop etc) , nu hoor ik dat proteiene noodzakelijk is om gewicht te winnen.
    mijn vraag luid heeft iemand hier mischien een goede tip (link adres) voor goede betaalbare proteiene , het liefst iets met smaak.

mvg PiPi

www.bodymaxx.nl

www.xxlnutrition.nl

Het is wel prijzig. Ik zou me eerst richten op voeding, bijv. uit een bakje kwark haal je ook veel eiwitten. Shakes kunnen wel als aanvulling dienen, bijv. na de training.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

als je goedkope en naar mijn mening kwalitatieve goede eiwitten wil hebben moet je ff naar www.hercules-fitness.nl gaan en dan sport nutrition eiwitten halen.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

www.bodymaxx.nl www.bodymaxx.nl www.bodymaxx.nl www.bodymaxx.nl

zo nu weet je het wel denk

maar wat real ook al zegd kijk eerst eens naar je eet schema
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dino21 @ Feb. 22 2005,17:14)]als je goedkope en naar mijn mening kwalitatieve goede eiwitten wil hebben moet je ff naar www.hercules-fitness.nl gaan en dan sport nutrition eiwitten halen.
          Een keiharde Laagste Prijs Garantie!!

Tussen zeggen dat je de goedkoopste bent en het daadwerkelijk ook zijn zit een wereld van verschil. NutriWorld geeft aan al haar klanten op ieder gekocht product en op iedere geplaatste en uitgevoerde bestelling een keiharde laagste prijs garantie !

Deze laagste prijs garantie houdt in, dat als u een willekeurig product zoals op deze website getoond elders in Nederland voor een lagere prijs kan aanschaffen dan bij NutriWorld, wij u op dit artikel nog eens 10% korting geven op die elders aangetroffen lagere prijs. Verder shoppen is dus niet meer nodig. Bij ons heeft u alles onder 1 dak en nog voordelig ook.

Vermeld tijdens de bestelprocedure bij de opmerkingen waar u dit product heeft aangetroffen en voor welke prijs en de korting wordt onmiddellijk op uw factuur in mindering gebracht. Achteraf kan geen aanspraak op deze regeling gemaakt worden.

Uitgezonderd:
          - Webshops die korter dan 1 jaar geregistreerd staan bij de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN).
          - Bedrijven zonder BTW nummer en/of inschrijving bij de Kamer van Koophandel zichtbaar op de website.
          - Bedrijven welke werken en verzenden vanuit Nederland.

>>>ben wel benieuwd naar de kwaliteit en of ze dit wel echt kunnen waar maken<<<
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

klinkt gewoon te mooi om waar te zijn hoor
            Who's the Chef

Comment

geen flauw idee of ze dat waar maken maar goedkoper dan sport nutrition en even lekker vind je ze niet snel denk ik gebruik dit al echt heel lang en ben er zeer tevreden over.
              5 kilo voor 80 euro en meestal krijg ik dan ook nog 2 keer 2.7kilo dus heb je zelfs 5.5 kilo voor 80 euro en krijg je nog veel proefmonsters erbij.(altijd leuk toch)
              of zou dat komen dat ik er al heel veel geld heen gebracht heb

Comment

oja en hercules is van paul oord denk dat sommige hem wel kennen was de hoofdsponsor van de afgelopen grandprix in nederland met zijn sport nutrition international.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X