Hulp gezocht voor shake's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gezocht voor shake's

Leden,

Ik ben Niek 17 jaar, en doe een defensie opleiding.
    momenteel fitnis ik 4 dagen in de week en wil ik graag proteine shakes.
    Op internet en mijn sport school kan ik echter niet goed vinden wat ik precies moet gebruiken, wanneer, hoevaak, hoeveel, en wat het (beste) of een goed product hier voor is.

Mijn vraag is dus of iemand me hierbij kan helpen..

Niek

Heb je een voedingsschema?
    15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Nee, ik heb geen voedings schema. Ben nogal nieuw met alle shake's fitnis en kracht training. Waardoor ik dus tegen veel aanloop en het allemaal onduidelijk is.

Comment

beginnen met het maken en volgen van een goed voedingsschema... pas daarna aan de shakes
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

voedingsschema is de key , shakes kan je als aanvulling nemen . Lees dit eens goed door en dan komt 't goed met je. Algemene informatie over voeding en schema's
          ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by Niek001 View Post
            Leden,

Ik ben Niek 17 jaar, en doe een defensie opleiding.
            momenteel fitnis ik 4 dagen in de week en wil ik graag proteine shakes.
            Op internet en mijn sport school kan ik echter niet goed vinden wat ik precies moet gebruiken, wanneer, hoevaak, hoeveel, en wat het (beste) of een goed product hier voor is.

Mijn vraag is dus of iemand me hierbij kan helpen..

Niek
            O lord.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Succes, werken bij defensie is chill.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                O lord.
                I lol'd. Eiwitten is toch eiwitten, zou hij uberhaupt wel weten dat proteine drugs is?
                Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by IvySection View Post
                  I lol'd. Eiwitten is toch eiwitten, zou hij uberhaupt wel weten dat proteine drugs is?
                  weten wij veel wat hij in zijn shakes wil doen... kan je toch vanalles ingooien
                  ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Ik dacht eerst dat het ging over de harlem shake Hahahahaah dat die mensen zocht

OT: begin eerst is met het maken van voedingschema en dan pas aan de shakes
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
                      Succes, werken bij defensie is chill.
                      Playstationen en buffelen in de kantine is inderdaad chill

Comment

Originally posted by infineghost View Post
                        ik dacht eerst dat het ging over de harlem shake hahahahaah dat die mensen zocht

xddddddddddd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X