Wie heeft er ervaring met xtreme vendetta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft er ervaring met xtreme vendetta

Wie heeft het supplement Xtreme formulations VENDETTA al eens gebruikt en wat zijn de resultaten ??
    Attached Files
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

even voorstellen natuurlijk
    maar over die vendetta een maat van gebruikt het nu en werd erzo wat depressief van. je moet voor gebruik 1,5uur niet hebben gegeten en je moet het voor trainen nemen. Met als gevolg dat hij elke x slap voelt tijdens de training en er ook mee is gestopt na 2weken.. is ook erg duur grts

Comment

stel je even voor in het door voor bestemde topic ajb.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

goede morgen......
        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

creatine en eiwitten ..

meer niet

Comment

@ All

Voorstel bij deze http://www.bodynet.nl/cgi-bin....;t=4797

@ XeNoGeaR

Heb de combinatie gepakt zoals jij zegt maarslaat bij mij niet zo verschrikkelijk goed aan. Moet daarnaast zowiezo ook opletten met weightgainers en eiwitten met toegevoegde koolkydraten omdat ik de aanleg heb om dik te worden en dis dingen dus alleen maar opsla.

Comment

ik ken het niet, maar ik neem aan dat het voor spieropbouw is, heb je al wel eerst een goed voedingsschema geprobeerd dan?
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Yep voedingsschema was samen met een instructeur van de sportschool opgezet en bevatte genoeg bouwstoffen e.d. maar het sloeg gewoon niet aan.

Comment

Hoi

Sprak iemand op mijn werk en die zij dat hij van dit product in 2 maanden tijd van 60kg bankdrukken naar 90kg bankdrukken was gegaan. Ikzelf geloof hier niet in, met het echte spul zou het wel kunnen. Denk zelf dus dat die anabolen heeft gebruikt of hij verteld gewoon een lulverhaal. Wat denken jullie hiervan. Sorry dennis dat ik een vraag stel in jou topic maar denk dat jij ook wel belang bij de reacties hebt

Greetz
                  Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (gerwin1000 @ Mrt. 11 2005,23:31)]Hoi

Sprak iemand op mijn werk en die zij dat hij van dit product in 2 maanden tijd van 60kg bankdrukken naar 90kg bankdrukken was gegaan. Ikzelf geloof hier niet in, met het echte spul zou het wel kunnen. Denk zelf dus dat die anabolen heeft gebruikt of hij verteld gewoon een lulverhaal. Wat denken jullie hiervan. Sorry dennis dat ik een vraag stel in jou topic maar denk dat jij ook wel belang bij de reacties hebt

Greetz
                    30 kilo in 2 maanden,dan zul je idd denken dat ie wat anders gesnoept heeft.
                    Anders met ik ook maar ff dat proberen.
                    Greetz Herr.
                    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Zelfs met AS is 50% meer gewicht pakken erg veel..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Overduidelijk gevalletje van broodje aap Gerwin...

Comment

Wat ik inderdaad al vermoede Shannasse. Maar wilde nog effe weten hoe jullie erover dachten.

Greetz Gerwin
                          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Dat vendetta is te smerig, ook gekocht in combinatie met Swol v2, te ernstig smerig, werd ook misselijk tijdens trainen, bijna brokken van dat vendetta, ik heb die hele pot weggeflikkerd!

grtz Philip

Comment

K thnx had zo al mijn twijfels over het verhaal dat ze plaatsen omdat je bijna nergens iets over het spul terug kan vinden behalve de voorgekauwde presentatie tekst op de verschillende webshops.

Blij toe dat ik het nog niet aangeschaft had.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X