Wie heeft er ervaring met xtreme vendetta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb nog een pot liggen. denk dat ik er 6 porties van heb genomen. nou om eerlijk te zijn merkte ik er niets van. misschien moet ik ook doorgaan met gebruiken, maar wat er op de label staat dat je het meteen voelt is dus BS.

plus dat het niet helemaal smelt. dus heb je van die harde korrels in je shake of drankje. smaakt nog vies ook
    I'm not fat, I'm just big boned

Comment

ik heb net weer een pot gekoch met een nieuwe smaak en die is wel lekker. ik meng het thuis altijd al met water, even schudden en dan ga ik richting sportschool en als ik daar ben is het prima opgelost hoor.
      Ik merk wel verschil, niet dat ik er echt meer van ga drukken, maar ik kan wel langer doorgaan. verzuurt niet zo snel en ik heb dan ook echt zin om te trainen, niet dat ik het niet heb als ik het niet neem, maar het geeft toch dat beetje extra.

Comment

Vendetta is gewoon een hele dure blikje RED BULL, dat is eigenlijk alles, meer kracht van 400% dat pff, bullshit.......heb het zelf ook geprobeerd, ligt nu nog in de kast weg te rotten, jammer geld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X