BCAA - Magnificent - Shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA - Magnificent - Shake

Ik heb net een pot magnificent binnen van B&F shop, BCAA caps heb ik liggen en shake's natuurlijk. In welke volgorde is nou het slimst deze suplementen te nemen? Ik weet dat de shake's sowieso als laatste moeten haha, maar bij magnificent en BCAA staat overal dat het pal na je training moet!
    Hoop dat iemand me kan helpen hierbij!

Greetzz

Wat bedoel je met "en shake's natuurlijk?" Gewoon volgen wat erop de verpakking staat

Comment

Met shake's bedoel ik whey protein shake. Ja ik probeer het te volgen, maar er staat op allebei na de training nemen, dus mijn vraag is wat jullie eerst zouden nemen, de BCAA caps of Magnificent?

Comment

Whey 20 minuten na je Magnificent. BCAA caps zou je eventueel met je Magnificent kunnen innemen
        Building to a better me

Comment

BCAA caps kan je innemen samen met magnificent, maar er zit ook al 1000mg BCAA's in magnificent. Whey shake 20-30 min erna innemen.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

BCAA is weggegooid geld en hetzelfde geldt voor Magnificent.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

^^ Agree

Er zijn tijden geweest dat ik alle supplementen moest proberen. Behoorlijke periodes achter elkaar BCAA's genomen. Heeft me nog nooit meer spiergroei gegeven.. Een degelijk voedingschema wel.

In whey zitten gewoon je BCAA's na de training. Maar zelfs op een groot omelet van 6 eieren een half uur na de training groeide ik meer dan van BCAA's

Essentiele supps naar mijn mening:

Whey
              Multi vit
              Omega
              Dextrose

Whey smorgens bij je ontbijt en direct na je training met dextrose en eventueel crea mocht je daar behoefte aan hebben.

Bij 3 maaltijden 1 cap

Multi vit bij je ontbijt

Done.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                ^^ Agree

Er zijn tijden geweest dat ik alle supplementen moest proberen. Behoorlijke periodes achter elkaar BCAA's genomen. Heeft me nog nooit meer spiergroei gegeven.. Een degelijk voedingschema wel.

In whey zitten gewoon je BCAA's na de training. Maar zelfs op een groot omelet van 6 eieren een half uur na de training groeide ik meer dan van BCAA's

Essentiele supps naar mijn mening:

Whey
                Multi vit
                Omega
                Dextrose

Whey smorgens bij je ontbijt en direct na je training met dextrose en eventueel crea mocht je daar behoefte aan hebben.

Bij 3 maaltijden 1 cap

Multi vit bij je ontbijt

Done.
                En Creatine! Is misschien nog essentiëler dan omega en multi's.
                Hard work Pays off!

Comment

Niets essentieels aan crea.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    BCAA is weggegooid geld en hetzelfde geldt voor Magnificent.
                    TS heeft de producten al binnen. Overigens vind ik deze producten ook te duur voor wat ze bieden, maar aangezien hij ze al heeft kan hij ze het best op deze manier gebruiken.

Mijn essentiele sups:

- Multivit
                    - Whey
                    - Creatine (in bulk)
                    - Dextrose

that's it
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik moet inderdaad ook toegeven dat Magnificent voor mij geen merkbare toegevoegde waarde had. Ik hield er wel ontzettend veel vocht door vast. Ik merk ook meer van een flink omelet na mijn training dan het gebruik van Magnificent.
                      Building to a better me

Comment

Bedankt voor tips! Als het niks doet was het idd ook de laatste keer dat ik het gebruikt heb! Zien wat het doet!

Comment

Originally posted by Dekker93 View Post
                          Bedankt voor tips! Als het niks doet was het idd ook de laatste keer dat ik het gebruikt heb! Zien wat het doet!
                          Het gaat helemaal niks doen, of geloof jij soms heilig in de sterke verhalen van de verkoper?

Trouwens, dextrose voegt ook nauwelijks wat toe. Hetzelfde geldt voor maizena, de superexotische en 10x zo dure varianten en palatinose. Het zijn leuke supplementen voor duursporters, maar aangezien het merendeel hier geen triatleet is heb je er niet zoveel aan.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Dextrose voegt wel degelijk wat toe.. na mijn training ben ik leeg.. voel ik me blehhh als ik shake met whey zonder dextro neem ben ik daarna nog steeds redelijk BLEHHH.. gooi ik er klein beetje dextro in voel ik me stuk fitter en alerter.

Of dit bijdraagt aan spieropbouw zal me een biet wezen.. Ik voel me er beter bij.. en daarnaast is het gewoon echt logisch dat je lijf na zware workout wat carbs kan gebruiken om bij te tanken.. of je dit nou doet met een banaan of dextro.. of allebei, maakt niet zoveel uit naar mijn mening, maar dextro is makkelijk oplosbaar en pleur het zo bij mn whey shake in samen met de crea. Het is bewezen dat creatine beter opneemt direct na je training met wat snelle suikers.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Dextrose voegt wel degelijk wat toe.. na mijn training ben ik leeg.. voel ik me blehhh als ik shake met whey zonder dextro neem ben ik daarna nog steeds redelijk BLEHHH.. gooi ik er klein beetje dextro in voel ik me stuk fitter en alerter.

Of dit bijdraagt aan spieropbouw zal me een biet wezen.. Ik voel me er beter bij.. en daarnaast is het gewoon echt logisch dat je lijf na zware workout wat carbs kan gebruiken om bij te tanken.. of je dit nou doet met een banaan of dextro.. of allebei, maakt niet zoveel uit naar mijn mening, maar dextro is makkelijk oplosbaar en pleur het zo bij mn whey shake in samen met de crea. Het is bewezen dat creatine beter opneemt direct na je training met wat snelle suikers.
                              Ik vermoed dat het eerder ligt aan jou voeding voor de training. Een trainingsessie is normaliter niet lang genoeg om je glycogeen voorraad compeet leeg te trekken, tenzij je dat als doel hebt en je voeding en training erop afstelt. Zoals in UD2 of iets dergelijks.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X