Wanneer, hoe, en hoevaak Whey Perfection gebruiken ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer, hoe, en hoevaak Whey Perfection gebruiken ?

Dag mensen,

Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben Jimmy, 16 jaar, 1.89cm lang en weeg 72kg.
    Ik ben op het moment aan het bulken en probeer naar de 80kg te gaan.
    Na een paar weken goed op mn voeding gelet te hebben, wil ik hier graag shakies aan toevoegen.
    Ik heb de Whey Perfection in huis gehaald, met een shakebeker.

Nu vraag ik me af, hoe vaak per dag is goed voor mij, en moet ik het dan met melk of met water doen?
    Ik dacht zelf aan : Bij mijn 2de maaltijd in de ochtend een shakie met melk, en na de training een shakie met water?

Iemand tips?

PS : Me moeder zegt dat shakies erg slecht voor je is, hoe kan ik het tegendeel bewijzen? :P

na training altijd met water voor de rest moet je zelf kijken als je die extra eiwitten nodig hebt meestal met een goede voedingsschema heb je het niet nodig ... ik gebruik altijd na training en soms ook op rust dagen

Comment

Je moeder is gewoon onwetend op dat gebied. Ze denkt zeker dat het dezelfde categorie is als anabole steroïden. Whey is niks meer dan een bijproduct van kaas. Ik heb het idee dat jij geen voedingsschema hebt. Er is namelijk geen concreet antwoord op de vraag wanneer,hoe en hoevaak. Whey is gewoon een handige, snelle bron van eiwitten. Als jij in je schema met voeding niet uit komt kan je een shake er bij zetten zodat je aan je eiwitbehoefte komt. Whey is geen wondermiddel en heeft geen nut als je voeding niet optimaal is. Dus maak een voedingsschema
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wanneer,hoe en hoevaak gebruik een voedingsschema. Anders heeft je whey toch geen nut. Een whey shake is eigenlijk voor makkelijke eiwitten in de ochtend en snelle eiwitten na de training. De rest van je eiwitten haal je dus gewoon uit je voeding.En dat geval met je moeder heb ik ook met mijn ouders mee gemaakt. Mijn ouders zeiden na lang proberen te overtuigen dat het niet slecht voor je is, dat ik het maar aan de dokter moet voorleggen en als die het goed vond was het geen probleem. Toen ik dus griep had gelijk aan de dokter gevraagd en uiteraard was het geen probleem hahaha. Misschien dat dat voor jou ook werkt.
        Building to a better me

Comment

Thanks voor je reactie! En ik heb trouwens wel een voedingsschema.

Comment

Zou je die kunnen posten? Wellicht dat we iets kunnen verbeteren en beter antwoord op je vraag kunnen geven.
            Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
              Zou je die kunnen posten? Wellicht dat we iets kunnen verbeteren en beter antwoord op je vraag kunnen geven.
              Heel graag zelfs! Hierbij mijn voedingsschema :
              De Whey shakies staan er nog niet tussen.

Comment

1-2 keer per dag is voldoende.

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                  1-2 keer per dag is voldoende.
                  Klopt of als je een keer niet aan genoeg eiwitten toekomt.

Comment

Eerst je voeding en daarna whey ik weet het het is moeilijk soms met de voeding al je eiwitten (boodschappen worden steeds duurder ook) maar ik gebruik zelf whey na t opstaan altijd en na de training

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                      PS : Me moeder zegt dat shakies erg slecht voor je is, hoe kan ik het tegendeel bewijzen? :P
                      Vraag jou moeder om eens goed uit te leggen waarom die shakes slecht voor je zijn. Vraag haar om een paar redenen op te noemen.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

@inferno_0666 dat kan je toch ook zelf bedenken...
                        door Whey Perfection krijg je veel meer suikerstoffen binnen dan normaal, hierdoor kan je bij langdurig/veel gebruik toch schade toe dienen aan je lichaam

Comment

Originally posted by tim606 View Post
                          @inferno_0666 dat kan je toch ook zelf bedenken...
                          door Whey Perfection krijg je veel meer suikerstoffen binnen dan normaal, hierdoor kan je bij langdurig/veel gebruik toch schade toe dienen aan je lichaam
                          Wait... Whuutt

troll?
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Mooie 1e post Tim606 haha! Je kan nog een hoop leren!
                            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Haha lol dies goed
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X