onzin wordt steeds groter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Trouwens bestelde gister weer eiwitten bij b&f shop (deze keer nutella - toch nog iets van chocolade in me cutperiode haha)... en toen zag ik..
    MAGNIFICENT.. dit is ook wel heeeel erg lachwekkend. Toch jammer voor een site als b&fshop. Maar wellicht trappen er mensen in.
    Vaak denk ik dat de mensen die dit bedenken zitten in de McDonalds en vervolgens naar de kroeg bier gaan tanken van het geld dat mensen betalen voor geweldig vet verlies en daarnaast droge spiermassa winnen..

Comment

Originally posted by flater2 View Post
      Maar toch vraag ik me af hoe die filmsterren in 3 maanden voor een film een bepaald fysiek kunnen kweken

Maar dit is NET te ongeloofwaardig. Heb wel even getwijfeld hahahaha
      Meestal doen ze er toch wat langer over dan 3 maanden hoor, daarbij hebben ze zeer intensieve begeleiding en denk ook aan trucjes met de computer, lichtval etc.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
        Ja uiteraard! Wel oppassen van binnen 4 weken zie je er meteen zo uit!

[ATTACH=CONFIG]16236[/ATTACH]
        Ik heb het gelijk besteld, kan niet wachten!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Haha, vandaag ook reclame op mijn facebook pagina: www.zomerspier.com/kommeerteweten
          Komt de zomer er aan ofzo dat we met deze onzin gespamd worden?

Ontwikkeld door het amerikaanse leger voor hun speciale eenheden... jawel... klinkt geloofwaardig .

Comment

Seems legit.. have to try!
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Is btw ook niet de echte men's health site heah.. dit is gewoon een reclame pagina van het supplementen merk zelf. ALs je pagina probeert te sluiten dan krijg je dezelfde aanbieding melding.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Hier zit gewoon 10jaar tussen ipv. 1maand maar goed mensen trappen erin helaas.

Comment

hoezo helaas, als mensen zo stom zijn moet je ze gewoon willen oplichten, heb zelf ook wel eens gedacht om paracetamol om te pakken en te verkopen als het nieuwe afslanksupplement, sukkels dat er bestaan zeg..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    Lols

Posted by Stephen
                    Ik zie de Forece X & Androsolve diƫten overal. Ik hoorde zelfs mijn beste vriend over dit spieren supplement praten een paar dagen geleden. Ik hoorde dat een van zijn vrienden 6 kilo spier in de eerste 15 dagen had gekregen! Ik zeker moet dit proberen, bedankt man!.

Comment

Ik nam beide supplementen tegelijk en kreeg na 1 uur meteen 16 abs.

Ohja en ik heb nu al 3 dagen lang een stijve.

Comment

Ik kan niet eens meer fatsoenlijk mijn tandenpoetsen, kut supplement.
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X