Another creatine topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Another creatine topic

Ik zie veel topics voorbij komen over creatine, en zie veel geƫrgerde leden wanneer er weer een topic wordt geopend over een onderwerp wat op het forum al te vinden is.. maar hier kon ik geen (duidelijk) antwoord op vinden:

Ik heb gister mijn creatine (Creapure van B&F) binnen gekregen.
    Heb gelezen dat je creatine het beste in de ochtend kan innemen, en na je training (hierover zijn de meningen wel verdeeld merk ik).
    overigens las ik ook dat je voor/na je creatine inname beter een half uur niks kan eten, zodat het optimaal door je lichaam wordt opgenomen.

Als ik in de ochtend opsta, begin ik meteen aan mijn bord/schaal havermoutpap met een handje rozijnen, waarna ik mijn whey shake nuttig. Als ik een half uur hiervoor nog creatine zou moeten innemen, zou ik dus een half uur eerder op moeten staan.

Mijn vraag is: Kan ik creatine niet een half uur na mijn avondmaal nemen, en op trainingsdagen ook nog direct na de trainen icm dextrose?

Gewoon in nemen wanneer je wilt.

Comment

Maakt het dus niet uit hoelang voor/na een maaltijd? Jammer dat overal iets anders wordt beweerd

Comment

Yo, neem gewoon in wanneer jij dat wilt.

S'ochtends, in de middag, in de avond, tijdens het poepen. Ik nam het wel altijd in op dezelfde tijdstippen. En deed ondanks iedereen 2x per dag ipv 1x. Of het beter is, ik weet het niet maar creatine kost niks dus het kan wel.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

dus als ik elke avond 30 minuten na een avondmaal 1 maatschep (5gr) creatine neem, op trainingsdagen evt half uur na het avondmaal en direct na het trainen, komt het helemaal goed?

Comment

Maakt niet uit wanneer je het in neemt, je kunt het altijd nemen wanneer je wilt.

Comment

2x per dag een afgestreken theelepeltje verdeeld over de dag waarvan een dosis voor de training om de eventuele effecten van creatine als myostatine-blokker te kunnen benutten.

verder maakt het niet gek veel uit hoe de timing is van de creatine inname, omdat het effect van creatine meer op de langere termijn zich uit.

Comment

Oke dan, ik kreeg bij mijn creapure een maatschepje van 5gr. Dus 2x per dag een half schepje is voldoende?
                Dan zou ik het dus 's ochtends innemen, wanneer ik opsta. 10 minuten later neem ik dan een bord havermout en een whey shake, maar dat kan de opname van de creatine dus niet in de weg zitten?

Comment

Een theelepel is circa 5 gram, het maatschepje is dus prima. Maak het jezelf niet Te moeilijk en neem de creatine op het door jou gekozen tijdstip, je kunt de creatine bijvoorbeeld door de havermout gooien. De creatine wordt gewoon opgenomen.

Comment

Oh dus jij adviseert 2x5gr? Dat is dus 2x een vol maatschepje..
                    Ik zat vooral mee dat ik gelezen had dat je 30 minuten voor of na je creatine inname beter niks kan eten. Maar dat is dus niet zo. 1x 's ochtends bij het opstaan en 1x 's avonds it is dan. Dankjewel voor je hulp

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X