Wanneer omega 3 innemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer omega 3 innemen?

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu een week de Marinol omega 3. Ik nam elke dag 1 tablet bij m'n ontbijt. Vanaf het moment dat ik ermee begon, had ik last van m'n darmen en maag. Afgelopen weekend plat gelegen vanwege de hevige misselijkheid en last van m'n darmen. Nu las ik op internet dat dit kan komen door de omga 3. Fijn, ik dacht dat het voor tal van dingen goed zou zijn... Ligt het er misschien aan dat ik het op een verkeerd moment inneem? Of is 1 tablet per dag wellicht te veel?

Ik hoor het graag.

ik neem het net waarner ik eraan denk, nooit last van, maar een tablet?bedoel je geen capsule?

Comment

ps ik neem er 10 per dag

Comment

Dan probeer je het een tijdje bij het middageten en kijkt of dat werkt.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik bedoelde inderdaad een capsule, pardon Ik probeer het dan wel tijdens een andere maaltijd op de dag in te nemen. Misschien nog het verstandigst bij het avondeten, aangezien dat wel een grote maaltijd is. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!!

Comment

neem het nu bij een maaltijd later op de dag
            Everybody wanna be a bodybuilder but nobody wanna lift heavy ass weights

Comment

smorgens voor mn ontbijt voor het hardlopen. zou helpen met vetverbranden.. alle kleine beetjes helpen..

en verder gewoon met maaltijden.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X