Dierlijke eiwitten of whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Weet je dan wat iets is voor jou? IIFYM.

IIFYM staat voor If It Fit Your Macros. Kan je zoveel snickers eten als je wilt, als het maar in je macros past!
    En op low IIFM dagen, dan eet je een paar snickers minder of wat?
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

even een klein beetje offtopic maar wou geen nieuwe topic voor me korte vraag verspillen. Ik train smiddags en drink 30min na me training een whey shake. is dit genoeg eiwitten of groei je nog meer als je na het trainen een whey shake neemt en gelijk een avondmaaltijd of is dat in 1x onnodig veel eiwitten?

Comment

Originally posted by Chingu View Post
        even een klein beetje offtopic maar wou geen nieuwe topic voor me korte vraag verspillen. Ik train smiddags en drink 30min na me training een whey shake. is dit genoeg eiwitten of groei je nog meer als je na het trainen een whey shake neemt en gelijk een avondmaaltijd of is dat in 1x onnodig veel eiwitten?
        Als je voor de training een eiwitrijke maaltijd heb gegeten( ongeveer 2 / 3 uur voor de training ) dan kun je de shake voor de training achterwegen laten .Overigens zijn er veel mensen die na de training een whey shake nemen ondanks. dat ze daarn nog weer een vaste maaltijd nemen . Dit is inderdaad gunstig omdat de eiwit opname van whey eiwit sneller is dan een vaste maaltijd .

Comment

oke bedankt toney ik moet zoiezo wel proberen te minderen met me islolaat perfection want krijg van teveel gebruik de dunne.
          dus ben al gestopt met whey als ontbijt gebruik t nu aleen 30 min voor en na de training.
          en aangezien ik smiddags rond 3 train en pas 6 uur avondeet is idd de shake na de training onmisbaar.
          Ohja afrader mix geen whey met geperste sinassapelsap.
          niet dat iemand zo gek als mij is om het te proberen probably

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X