Dierlijke eiwitten of whey eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

What can I say Mw heeft wat lange teentjes. Maar toch hou ik van je hoor Patrieske
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tante Patries voor jou ja!

Comment

Ja gewoon google en dan leucine intypen en dan bij het artikel..Anabolisme wat leucine opbouwt!.ik zit op mobiel dus weet niet hoe ik die link hier krijgt???

Comment

Vind patricia een goeie member hoor. Snap altijd dat gesnauw niet pescatore. Wat aardiger kan ook wel he, tis niet dat ze je heeft beroofd he .
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet dat jullie mij serieus nemen ofzo maar...heb niets kunnen vinden over caseine eiwitten in jullie posts..

Voor mij is dit wel erg belangrijke info:

Sportvoeding | Makkelijk dik? Geen whey maar caseïne

Vooral omdat ik mijn insuline niveau extreem laag moet houden na 191aa

Ik ga zowiezo een pot aanschaffen!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Vind patricia een goeie member hoor. Snap altijd dat gesnauw niet pescatore. Wat aardiger kan ook wel he, tis niet dat ze je heeft beroofd he .
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zit nu te twijfelen of ik een pot Carnivor ( vleeseiwitten of pure leucine moet nemen?? ik denk gewoon me whey met leucine en kijken of dat nog watdoet .ben na 10 jaar niet getraint te hebben nu +- 2 jaar weer aan het trainen naturel maar spieropbouw gaat nu steeds minder snel,wat logies is natuurlijk,maar gaat me toch verdiepen in een licht kuurtje??wat is jullie mening daar over??

Comment

Originally posted by toney View Post
                  Zit nu te twijfelen of ik een pot Carnivor ( vleeseiwitten of pure leucine moet nemen?? ik denk gewoon me whey met leucine en kijken of dat nog watdoet .ben na 10 jaar niet getraint te hebben nu +- 2 jaar weer aan het trainen naturel maar spieropbouw gaat nu steeds minder snel,wat logies is natuurlijk,maar gaat me toch verdiepen in een licht kuurtje??wat is jullie mening daar over??
                  Gewoon fatsoenlijk eten, en whey voor na het trainen en je ontbijt

En kuurtje zonder dat je weet hoe je überhaupt een beetje moet eten, dan ben je gewoon niet goed snik.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

whey zorgt voor een grote afgifte van aminozuren voor een korte periode. andere eiwitten zorgen voor een kleinere afgifte van aminozuren over een langere periode (dan whey). De grote van de afgifte van aminozuren en de duur zijn afhankelijk van de eiwitbron, de hoeveelheid eiwitten en de totale compositie van de maaltijd.

Komen er teveel aminozuren beschikbaar, verbruik je ze als brandstof. Heb je te weinig aminozuren is er geen sprake van optimale opbouw / herstel. Basis is goede voeding met voldoende eiwitten. aanvulling op specifieke momenten waar het nodig is, is mogelijk met whey (maar ook goed mogelijk via andere bronnen). Geschikte momenten zijn oa ontbijt en rondom training.
                    Last edited by dynobet; 12-06-2013, 21:47.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Gewoon fatsoenlijk eten, en whey voor na het trainen en je ontbijt

En kuurtje zonder dat je weet hoe je überhaupt een beetje moet eten, dan ben je gewoon niet goed snik.
                      Hoe kom je er bij dat mijn voeding niet oke is,daar mekeer niets aan, maar omdat ik de jongste niet meer ben ( 49) ! maar wel 4dagen pw traint en dan bedoel echt 200 % inzet met trainen en npg nopit in me leven een kuurtje gebruikt heb!!! dan is het toch niet zo raar dat ik mezelf daar in verdiept!!!!!wil er nog alles uit halen wat er in zit!!!! toch?

Comment

Als je er alles uit willen wat er in zit, doe je dat ten eerste niet met meer uitroeptekens. Maar door effectief je voeding aan te passen aan je training, vervolgens discipline tonen en kennis opdoen. Dan lijkt het mij handig om te gaan kuren en het ''meeste'' eruit halen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          Als je er alles uit willen wat er in zit, doe je dat ten eerste niet met meer uitroeptekens. Maar door effectief je voeding aan te passen aan je training, vervolgens discipline tonen en kennis opdoen. Dan lijkt het mij handig om te gaan kuren en het ''meeste'' eruit halen.
                          Precies!!! haha,maar ff sirieus maar discipline zit wel goed en met mn voeding is ook op orde naar mij weten, daarom begrijp ik niet hoe anderen daar bij komen ?)en kennis probeer ik hier op het forum te leren en dat doe ik door advies te vragenaan ervaren bbers zoals jou en andere hier op het forum

Comment

Ben geen ervaren bbr, verre van. Dat jij denkt dat iets goed zit betekent niet dat het goed zit . Post je voeding eens.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Ben geen ervaren bbr, verre van. Dat jij denkt dat iets goed zit betekent niet dat het goed zit . Post je voeding eens.
                              6'00 muscle gainer met melk kwark en brinta. 9'00 6 bruine boterhammen met kipfilee en pindakaas. 11'00 snikker en banaan . 13'00 ,4 witte broodjes met tonijn in olie .16'00 na het trainen shake muscle gainer met schep whey hydroselaat erin .18'30 warm eten wok schotel met kip rijst of bamie of aardappels groente vlees .22'00 franse kwark of shake en een keer in de zoveel tijd junkfood.wat denken jullie ervan

Comment

snikker wtf?
                                Witte broodjes?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X