Welke proteine poeder is het beste?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke proteine poeder is het beste?

Ik ga beginnen met proteine poeder zodat ik makkelijker op mijn dagelijkse eiwitten kan komen maar
    als ik dan op Home | Body & Fitshop ga bestellen welke is dan het best om te nemen het liefst goedkoopst mogelijk
    ik zag dat Whey Perfection 4540g voor 60 euro is niet echt duur maar is het dan ook wel goeie?

Hier zijn al 1000 topics over op deze website. Zoek eens!

Comment

De roze!
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        De roze!
        Echt niet de duurste is het beste want anders zou je daar toch niet het meeste voor betalen !.
        Quitters never win !

Comment

ja en de goedkoopste is het slechtste want anders was ie niet zo goedkoop

helemaal niet omdat het zo aantrekkelijker wordt om te kopen terwijl het toch kwaliteit is, o wacht

Comment

Dat is hier al uitvoerig gesproken, whey van berry de mey.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Dat is hier al uitvoerig gesproken, whey van berry de mey.
              Ligt aan je niveau
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

De whey perfection is een prima whey shake, er zijn Indd al een hoop topics hierover maar met de whey perfection zit je goed ook qua kwaliteit/prijs verhouding. Zorg dat je een goed gebalanceerd voedingschema heb voordat je met whey shakes erbij begint. Succes

Comment

Originally posted by willempieee View Post
                  De whey perfection is een prima whey shake, er zijn Indd al een hoop topics hierover maar met de whey perfection zit je goed ook qua kwaliteit/prijs verhouding. Zorg dat je een goed gebalanceerd voedingschema heb voordat je met whey shakes erbij begint. Succes
                  als je dan toch merken gaat noemen... whey Pro en whey Delicious zijn niet minder goed en misschien wel beter.
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Zijn zoveel goeie merken, let gewoon op hoeveel carbs etc erin zit, want dat wil weleens verschillen.
                    Ik neem nu sinds een weekje weer wat whey, van het merk Nemesis en bevalt goed.
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Vind het wel matig dat je geen eigen whey lijn heb robbie!!!!

Comment

Whey van Barry de May. Ik maak de gains van mijn leven, er zit namelijk beta alanine in
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

// foutjuh
                          Last edited by Dexie; 17-06-2013, 23:54.

Comment

Ja die gebruikte zyzz ook altijd. Later kwam die met zijn eigen whey want zyzz was origineel enzo dat snap je toch wel. Charless glas kon der ook wat van. Laatsgenoemde lachte mij uit toen ik met mijn 130 kg en 3% binnen kwam in golds gym en benen trainde. Hij noemde me the grazy dutcmen haha met hem kom je lachen en centopani kwam net uit de keuken met een biefstuk zo zwart als de keutels van mijn konijn die de hele tuin begint vol te scheiten. Maja de biefstuk was wel lekker, lucky luck en Snuffsan genoten er wel van. Zo erg dat ze voor fallus een zeepje lieten vallen in de douches. Nou dat hadden ze geweten, de arme jongens. Moest ene robbie ze uit elkaar halen, want hij was maatjes met de parkeerwachter die niet eens liftte. Tja de wereld heeft veel verrassingen in peto voor degene die er open voor staat.
                            Last edited by kojak; 17-06-2013, 23:59.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

130kg en dan in je sig zulke stats :P.
                              K snap dat het een hint naar Robbie is maar komt niet geloofwaardig over xD.
                              Al moet ik toegeven da centopani inderdaad best goed kan koken.
                              Zijn rijst met kip is ook een echte aanrader!
                              Was altijd wel lachen de pokeravonden met hem!
                              Vooral ook oen op een zonnige zondag toen was Kai Greene er ook beland.
                              Echter ging hij helaas door de stoel, toen heeft ie 2 weken crashdieet gedaan omdat ie depressief was .

(sorry heb niet zoveel fantasie . )

ps. Mijn zinsopbouw etc. is ook fantastisch zie ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X