Whey van de tuinen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey van de tuinen

Ik heb de whey van de tuinen gekocht van 12.99. Ben net begonnen met shakes alleen vind ik hem niet lekker haha kan ik hem gewoon mixen met yoghurt zodat die wel te pruimen is???

meng je het met water of melk? Met water vind ik het ook niet te drinken maar met melk is het goed te doen.

Comment

ik meng het met water zal het proberen met melk maar kan ik het bijv ook bij een smoothie gooien yoghurt banaan en dan de whey erbij?

Comment

dat kan ook inderdaad, moet je niet chocola whey hebben want dan matcht het niet zo goed met de banaan denk ik. maar je kan er altijd wat mee experimenteren

Comment

Wat zijn de waarden van die whey
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik neem dan ook aan het aan ml yoghurt hetzelfde houden als de melk? Ik heb de neutrale smaak btw!

Comment

Ooohh dan kan het zeker, je kan het overal mee mengen waar jij het mee wil mengen. Moet natuurlijk nog wel te drinken/eten zijn.

Comment

Top! bedankt gasten

Comment

Waarden zal ik morgen even posten ben momenteel niet thuis

Comment

Niets van de tuinen kopen is ontzettend duur! En de goede merken zijn 2x zo duur. Kijk gewoon op sites als bodyenfitshop en bodynet ze hebben goede prijs/kwaliteit.
                    Hard work Pays off!

Comment

Ja doe ik de volgende keer maar ik maak eerst deze op!

Comment

Het valt nog mee dat het 13 euro was man
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik had toen bij op=op 2kg voor een tientje daar. Bij dat soort acties zijn ze wel epic was laatste pot, niet te pruimen maargoed dat moet dan maar hahaha.

Comment

Want welke whey is dan het beste voor beginners en beetje redelijk in budget niet zo belachelijk duur. Ik denk namelijk dat dit de volgende word Lean Dessert 632 gr - BSN - Proteins

Comment

Die is juist duur. Dan kan je beter whey perfection van B&F shop nemen ofzo. 18 eur voor 632 gram vs 35 euro voor 2270 gram.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X